Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر حاجی محمدی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین در حاشیه این برپایی این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه تنوع برگزاری نمایشگاه‌ها توانسته رضایت بیشتر شهروندان قزوینی را در طول سال فراهم کند و نمایشگاه‌های تخصصی نیز با هدف حمایت از تولید داخلی، معرفی محصولات ایرانی و در راستای ایجاد اشتغال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نمایشگاه لوازم‌خانگی با هدف ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به‌منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای موردنیاز در قزوین برگزار شده است.

به گفته این مسوول، انواع تولیدات و محصولات ارایه شده در نمایشگاه لوازم خانگی قزوین که با مشارکت ۵۱ واحد تولیدی  و بازرگانی و در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع برپا شده از امروز به مدت پنج روز در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

حاجی محمدی ادامه داد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و نمایندگان شرکت‌های تولیدی از استان‌های اصفهان،خراسان رضوی، تهران، البرز، زنجان، قزوین، همدان و گیلان جهت ارایه محصولات خود، حضور دارند.

وی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها فضای خوبی را به‌ منظور ظهور کالاهای جدید، معرفی تنوع کالاها، آشنایی مصرف‌کنندگان و دست‌اندرکاران این حوزه با  تغییرات روزافزون، دسترسی آسان‌تر جهت تهیه اقلام موردنیاز ، بازاریابی و تبلیغات فراهم می‌کند.

نمایشگاه لوازم‌خانگی در مدت زمان برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در انتهای  بلوار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جهت بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر خواهد بود.

برچسب‌ها لوازم خانگی اشتغال زایی قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لوازم خانگی اشتغال زایی قزوین لوازم خانگی اشتغال زایی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، حراج خرده فروشی برخط اموال تملیکی در ۶ استان کهگیلویه و بویر احمد، تهران، قم، شیراز، کرمان و اصفهان آغاز شده است. شرکت کنندگان امروز می‌توانند تا ساعت ۱۹ قیمت‌های پیشنهادی را برای کالاهای مختلف ارائه کنند و فردا نتایج اعلام می‌شود.

در این حراج خرده‌فروشی، ۱۰۰ ردیف کالا از جمله لوازم خانگی برقی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه شده است.

خریداران از سه سامانه سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی می‌توانند در این حراج شرکت کنند.

سامانه حراج خرده فروشی از خردادماه سال ۱۴۰۲ راه اندازی شد که تا پایان سال گذشته، تعداد ۲۶۳ مرحله حراج خرده فروشی در ۲۵ استان کشور برگزار شد. در این مراحل ۶ هزار و ۵۰۰ قلم کالای لوازم خانگی، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه شد که ارزش کالاهای فروش رفته در این حراج‌ها ۴۰ میلیارد تومان بود.

کد خبر 6085290

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس