Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از توزیع بیش از ۱۶۰۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده ای استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، احسان منصور کیایی با اعلام این خبر افزود: به‌منظور رفع برخی از مشکلات رانندگان حوزه حمل و نقل جاده ای در سالجاری بیش از ۱۶۰۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده ای استان سمنان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  با اشاره به فعالیت بیش از ۳۵۰۰ دستگاه ناوگان سنگین حمل و نقل جاده ای در بخش کالا و مسافر استان افزود: توزیع لاستیک بین رانندگان بر اساس میزان پیمایش این ناوگان بوده و بر این اساس تاکنون ۱۴۸۳۸ حلقه لاستیک به ناوگان حمل و نقل کالا، ۱۶۳۲ حلقه به ناوگان حمل و نقل مسافر و ۳۱۴ حلقه به نفتکشهای استان توزیع شده است.

وی در ادامه افزود: در استان سمنان رانندگان ناوگان باری و مسافری که دارای کارت هوشمند فعال بوده و میزان کارکرد آنان بررسی و تایید شده است، تاکنون حداقل ۴ حلقه لاستیک دریافت کرده اند.

منصور کیایی ضمن تشکر از اقدامات سازمان صمت در تامین لاستیک افزود: خوشبختانه تاکنون همکاری خوبی بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفته که امیدواریم با افزایش و اختصاص سهمیه لاستیک بیشتر به این اداره کل، رانندگان خودروهای سنگین و نیمه سنگین برای تهیه لاستیک مورد نیاز خود در استان، مشکلی نداشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان از برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در این استان در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی پلیس راهور استان، موسی بزرگی اظهار کرد: در فروردین سال‌جاری برای ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان، اعمال قانون صورت گرفته و این اقدام که در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند به انجام رسیده است، همچنان نیز ادامه دارد.

وی افزود: از این تعداد سه هزار خودرو تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین انجام دادند و ۳۶۴ خودروی هنجارشکن توقیف شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اینکه تخلفات رانندگی در فروردین سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۰ درصد داشته است، خاطرنشان کرد: این برخوردها کاهش ۱۰ درصد تصادفات فوتی در فروردین سال‌جاری را به همراه داشته است.

بزرگی تصریح کرد: برخوردهای قانونی با رانندگان حادثه‌ساز نیز با رشد ۳۰ درصدی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه مهمترین مواردی بوده که برای آنها اعمال قانون انجام شده است.

کد خبر 747530

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور