Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: گرچه دشمنان سردار سلیمانی را ناجوانمردانه زدند اما به لطف الهی و به همت همه آزادمردانی که در سرتاسر عالم خونخواه او هستند انشالله جوانمردانه دشمن او را خواهیم زد.

قدس آنلاین: سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در آیین معارفه فرماندهی نیروی قدس که صبح امروز در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، اظهار داشت: دشمن ناجوانمردانه شهید سلیمانی را شهید کرد؛ آنها مرد میدان جنگ نبودند که در میدان جنگ با ایشان درگیر شوند و در اوج ناجوانمردی این شهید عالی مقام را شهید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گرچه او را ناجوانمردانه زدند اما به لطف الهی و به همت همه آزادمردانی که در سرتاسر عالم خونخواه او هستند انشالله جوانمردانه دشمن او را خواهیم زد.

ادامه دارد...

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار سلیمانی سردار اسماعیل قاآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حمیدرضا زارع بیدکی با حضور در جمع اهالی محله منگاباد مهریز از آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه آزادسازی این بلوار حد فاصل میدان شهید مفتح تا امامزاده شاه صفی الدین مهریز انجام گرفته است ظرف مدت پانزده روز آینده پیمانکار مشخص و عملیات جدول گذاری آن شروع می‌شود.


وی ادامه داد: برای بهسازی میدان شهید مفتح نیاز به آزادسازی یک پلاک می‌باشد که متوجه اداره آموزش و پرورش شهرستان است که امیدواریم همکاری و همراهی لازم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز