Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در حاشیه مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی المپیک گفت: در هر حال مجمع عمومی سالانه گزارش عملکرد سال گذشته را به تصویب می‌رساند و یک سری موارد هم مطرح می‌شود. برنامه امسال کمیته برای المپیک مطرح شد و نیاز‌های فدراسیون‌ها هم در جلسه عنوان شد، خوشبختانه حمایت‌های خوبی از فدراسیون‌ها به خصوص فدراسیون‌هایی که سهمیه المپیک کسب کرده اند صورت گرفته است و خوشبختانه ما هم چند جلسه خوب با کمیته ملی المپیک داشته ایم که هم از ما حمایت مالی انجام دهند و هم نیاز‌های سخت افزاریمان را بر طرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان داشت: ما برنامه‌های مان را مطابق چیزی که پیش بینی کرده بودیم پیش می‌بریم، خوشبختانه با حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بتوانیم سال خوبی برای ورزش کشور رقم بزنیم و دغدغه‌های چند وقت اخیر را حل کنیم و علاوه بر آن هم بتوانیم مسابقات و اردو هایمان را مطابق برنامه را پیگیری کنیم.

کشور ما امن‌ترین کشور جهان است

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره مشکلی که این روز‌ها فوتبال کشور با آن رو به رو است بیان داشت:در بسکتبال هم این مسائل وجود دارد، ولی با رایزنی‌ها تلاش کردیم میزبانی هایمان را انجام دهیم، معتقدم می‌توانیم با دیپلماسی ورزش و رایزنی‌ها این مشکلات را حل کرد، زیرا کشور ما امن‌ترین کشور جهان است و ما در تمام مجامع آسیایی و جهانی به سمع و نظر همه می‌رسانیم تا بدانند کشور ما می‌تواند میزبانی‌های خوبی انجام دهد، خوشبختانه دوستاران و علامندان زیادی به ورزش داریم و فدراسیون‌های جهانی فوتبال، والیبال و بسکتبال تمرکز زیادی روی کشورمان دارند، زیرا کشورمان می‌تواند ظرفیت خوبی برای توسعه ورزش داشته باشد و ما می‌توانیم از پتانسیلمان برای پیشرفت و رشد ورزش استفاده کنیم. مطمئنم تماشاگرانی که ما در فوتبال داریم هیچ کشور آسیایی ندارد و این برای ما می‌تواند ظرفیت‌های خوبی ایجاد کند.

فوتبال ایران وزنه سنگینی در فوتبال آسیا و جهان است

طباطبایی افزود: در تمام مجامع به خصوص فیبا که در آن حضور داشتیم، همیشه تعداد علاقه‌مندان ورزشی برای آن‌ها اهمیت داشته است و ملاک توسعه ورزش بوده است، علاقه‌مندان، تماشاگران و در نهایت جذابیت ورزش برای آن‌ها مهم است، بنابراین فوتبال ما می‌تواند به آسانی از این ظرفیت بهره ببرد، فوتبال ایران وزنه سنگینی در آسیا و جهان است و می‌تواند میزبانی‌هایی خوبی هم داشته باشد، در خقیقت برای برای کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا هم حضور این تعداد از افراد و جذب آن‌ها مهم است و برای گرفتن حامی مالی برای آن‌ها با اهمیت است، زیرا وقتی حامی مالی می‌بیند یک کشور می‌تواتند برای یک بازی ۱۰۰ هزار نفر را به ورزشگاه بکشاند و بیش از ۶۰ میلیون نفر هم آن رویداد را ببینند جذب می‌شوند، بنابراین برای تمام ارکان‌ها چنین موضوعی اهمیت دارد و جزو شاخص عملکرد آن‌ها است.

او ادامه داد: باز هم می‌گویم به نظرم با رایزنی و دیپلماسی صالحی امیری و سلطانی فر فوتبال می‌تواند این میزبانی را به کشور بازگرداند، به امید خدا از این پتانسیل استفاده کنیم و در تمام رشته‌ها چنین باشیم. ما هم همین حالا با فیبا و فیبا آسیا در مذاکره هستیم تا این مشکلات را برای میزبانی هایمان حل کنیم.

کمیته ملی المپیک عملکرد خوبی داشته است

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان و درباره عملکرد کمیته ملی المپیک عنوان داشت: کمیته ملی المپیک عملکرد خوبی داشته است و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خوب هم در اختیار ما گذاشته است، همچنین بودجه هایمان هم بیشتر شده است و امیدوارم ادامه داشته باشد، صالحی امیری و دوستانشان کمک زیادی در این زمینه داشته اند و امیدوارم بازهم بتوانیم ورزش کشور را با چنین سیاستی پیش ببریم و شاهد روز‌های بهتری را در آینده برای ورزش کشور باشیم.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال کمیته ملی المپیک رامین طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به کمک رسانی بیش از ۲۰۰ حامی کمیته امداد گفت: جذب حامیان خارج از کشور با قوت در کمیته امداد دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جلسه هم‌اندیشی جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور، معاونان کمیته امداد، معافی مدیر کل کمیته امداد، روسای ادارات و مسئولان طرح اکرام کمیته امداد استان ویدئو کنفرانسی در ساری برگزار شد.

 میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد جذب حامی است تا فرهنگ خیر و احسان در جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اینکه جذب حامیان خارج از کشور را دنبال می‌کنیم افزود: با گسترش انفاق و کمک به محرومان در بین ایرانیان خارج از کشور این حامیان سفیران ما در خارج از مرز خواهند بود.

معافی تصریح کرد: شناساندن فعالیت‌های امداد و ایجاد اعتماد در میان حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور زمینه استفاده از ظرفیت‌ها فراهم می‌شود.

معافی یادآور شد: 220  حامی ایرانی خارج از کشور حمایت از فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: این حامیان خیراندیش ماهیانه مبالغی را به حساب مستقیم یتیمان و محسنین واریز می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • (تصویر) تیپ ورزشی جدید بهنوش طباطبایی
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی