Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس کمیته اطلاع رسانی پانزدهمین جشنواره رادیو گفت: نظر به استقبال صورت گرفته از سوی مردم مهلت ارسال آثار در بخش مردمی تا 15 بهمن ماه 1398 تمدید شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از کمیته اطلاع رسانی پانزدهمین جشنواره رادیو، حامد فاتحی با اشاره به شرایط شرکت در بخش برنامه های مردمی ادامه داد: کلیه شنوندگان و علاقمندان رادیو (به غیر از همکاران سازمان صداوسیما) می توانند در این بخش رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته اطلاع رسانی پانزدهمین جشنواره رادیو با بیان اینکه موضوع آثار آزاد می باشد، ادامه داد: آثار می بایست‎ در قالبهای گزارش و مستند رادیویی، پادکست رادیویی (برنامه های کوتاه)،آنونس معرفی برنامه های رادیو، گزارش ورزشی رادیویی، قطعه موسیقی نمایش کوتاه رادیویی تولید شوند.همچنین زمان مجاز آثار ارسالی در قالب های گزارش وگزارش ورزشی حداکثر 5 دقیقه، پادکست رادیویی (برنامه‏ های کوتاه) و مستند رادیویی حداکثر 20 دقیقه، قطعه موسیقی حداکثر 3دقیقه و آنونس معرفی برنامه های رادیویی حداکثر 90 ثانیه‌‎ است.
یادآور می شود محیط زیست، گردشگری، سبک زندگی، صلح جهانی، اخلاق، گام دوم انقلاب اسلامی، زبان فارسی از دیگر موضوعات پیشنهادی این بخش است که علاقمندان می توانند آثار تولید شده را از طریق درگاه بخش مردمی از طریق سایت جشنواره ارسال کنند.
مسئولیت بخش مردمی بر عهده فرید صادقی مدیر باشگاه رادیویی صدای جمهوری اسلامی ایران است.
سه آنونس تولیدی باشگاه رادیویی ویژه تمدید بخش مردمی از امروز از شبکه های رادیویی به روی آنتن خواهد رفت که به پیوست همین خبر ارائه شده است.
آخرین اخبار پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو را می توانید از سایت جشنواره به نشانی www.radiofestival.ir دریافت کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه نخستین جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» اعلام کرد جوایز این دوره از جشنواره مذکور به ۴ میلیون دینار عراق افزایش یافته است.

این جشنواره با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق و در دو بخش شعر فصیح و شعر شعبی برگزار می‌شود.

همچنین به بهترین شاعر در هر بخش دو میلیون دینار عراقی و دیپلم افتخار و در هر دو بخش به دو نفر به ترتیب مبلغ ۷۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار دینار عراقی اهدا می‌شود.

بنا بر اعلام دبیرخانه، داورانی از کشورهای عراق، عمان، سوریه، لبنان، فلسطین و ایران به بررسی و داوری آثار ارسالی می‌پردازند.

علاقمندان به مشارکت در این جشنواره و مسابقه می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ ماه مبارک رمضان به نشانی الکترونیکی daftaresher.h@gmali.com ارسال کنند.

متن کامل فراخوان از طریق این پیوند قابل مشاهده است.

کد خبر 6063347 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»
  • تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد