Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یحیی قدری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان گفت: با حضور رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بهبهان و شماری از کارشناسان هر ۲ اداره، دومین نشست هم اندیشی شورای طرح ایران مهارت در سال تحصیلی ۹۸ برگزار شد.

او افزود: طرح ایران مهارت در سال گذشته با شرکت ۲۰ آموزشگاه متوسطه دوره اول شهرستان بهبهان اجرا شد و یک هزار و ۱۴۸ دانش آموز از آموزشی‌های مهارتی بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدری بیان داشت: تلاش کرده ایم که طرح ایران مهارت در سال ۹۸ برای مدارس عادی با هدف توانمند سازی حرفه‌ای دانش آموزان اجرایی شود.

 معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و آموزشگا‌های آزاد در جهت برگزاری مفید و اثربخش کلاس‌های مهارتی با آموزش و پرورش بهبهان ارزشمند و همراه با کاراآیی بوده است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به فعالیت‌ها و اقدامات کار آفرینانه و فناورانه‌ی دبیران و هنرآموزان توانمند شهرستان بهبهان، می‌توان از ظرفیت علمی و مهارتی آنان برای آموزش دانش آموزان استفاده کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فنی و حرفه ای اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندارشهرستان چرام دراین نشست گفت: شهید کسی است که جان خود را در راه وطن و آرمان‌های نظام ازدست می‌دهد و به علو درجات درمیان بهشتیان دست می‌یابد و این وعده‌ی خداوند است که فرمود شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.
توفیقیان افزود: شهیدان ریشه در قلب و یاد مردم ایران دارند و هیچ وقت از خاطرات ما دور نمی‌مانند و فرهنگ ایثار و شهادت همیشه در ایران اسلامی جای داشته است و همین باعث شده که پرچم ایران همیشه در سراسر جهان برافراشته باشد.

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • مسلمی نائینی: ارائه آموزش‌های تخصصی، مهارتی و دانش‌بنیان توسط جهاددانشگاهی
  • آمادگی وزارت علوم برای همکاری با بریکس در حوزه آموزش‌های مهارتی
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • نمایشگاه طرح صدرا در بویین زهرا برپا می‌شود
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز فنی و حرفه ای برای تحقق شعار سال