Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@06:38:10 GMT

رمز دوم ثابت کارت‌های بانکی غیرفعال شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۴۳۰۹

رمز دوم ثابت کارت‌های بانکی غیرفعال شد

از امروز رمز دوم ثابت کارت‌های بانکی غیرفعال شد و هرگونه نقل و انتقال و خرید اینترنتی صرفا با در اختیار داشتن رمز دوم پویا قابل انجام است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نقل و انتقالات پول به وسیله اینترنت بانک و خریدهای اینترنتی از امروز صرفا با رمز دوم پویا امکان‌پذیر است.

بنابراین از امروز دیگر رمز دوم ثابت یا ایستای همه کارت‌های بانکی غیرفعال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعال‌سازی رمز دوم پویا با استفاده از عابربانک و یا مراجعه به شعبه قابل انجام است و مشتریان می‌توانند به صورت پیامکی و یا با استفاده از اپلیکیشن‌های بانک‌ها رمز دوم پویا را دریافت کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت نقل و انتقالات بانک پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محموآباد گفت:در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان ومسافران مبنی بر برداشت غیرمجاز ۵ میلیارد ریال از حساب بانکی آنها، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود:شاکیان در اظهارات ابتدایی خودشان بیان داشتند با توجه به اینکه از این کارت هیچ گونه تراکنش اینترنتی نداشته اند، از نحوه‌ی برداشت مبالغ از حساب خود بی اطلاع بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: درادامه روند رسیدگی به پرونده تشکیل شده، پرونده‌های متعدد دیگری نیز با عنوان مشابه در پلیس فتا شهرستان محمودآباد تشکیل شد.

او افزود:با توجه به تعدد پرونده‌های واصله و پیچیدگی موضوع، تیم کارشناسان پلیس فتا شهرستان با پشتیبانی اطلاعاتی کارشناسان استان لرستان تشکیل و با توجه به بررسی‌های تخصصی شبانه روزی یکی از متهمان پرونده در یکی از روستا‌های استان لرستان شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بخش املاک دیوار و شیپور غیرفعال می‌شود
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • خرید از فاصله ۵سانتی‌متری
  • نرخ جدید بهره بین بانکی