Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@21:38:56 GMT

استقبال کم‌نظیر از جشنواره فیلم فجر!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۴۳۱۹

استقبال کم‌نظیر از جشنواره فیلم فجر!

با استقبال کم‌نظیر مردم از پیش‌فروش بلیت‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای مردمی، در کم‌تر از نیم‌ساعت از آغاز پیش‌فروش، بلیت‌های اکثر سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره فروخته شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ تنها دقایقی پس از آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر، حدود ۵ هزار و هفتصد سری (حدود پنجاه و هشت هزار قطعه)  بلیت اینترنتی با موفقیت فروخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، در نیم ساعت اولیه آغاز پیش‌فروش اینترنتی، ظرفیت فروش بلیت مردمی سینماها در اکثر سالن‌ها بسته شده و در برخی سالن‌ها، تنها تعداد بسیار کمی باقی مانده است.

ظرفیت عمده سالن‌های پردیس سینمایی آزادی و کوروش، کوروش ۲، سینما فرهنگ، سینما باغ کتاب و سینما استقلال به اتمام رسیده است.

بنا بر این گزارش، تمام بلیت‌ها در این سالن‌ها به فروش رسیده و ظرفیت سالن‌های باقی مانده، در حال اتمام است.

استقبال مردم از پیش‌فروش اینترنتی سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر بیش‌تر از سال‌های گذشته گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر جشنواره بلیت سینما بلیت های اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان

عزت‌الله طیبی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالم، گسترش و تعمیق فعالیت‌های پرورشی دانش آموزان در مدرسه است.

وی افزود: در این جشنواره دانش‌آموزان در بسیاری از رشته‌های هنری نظیر آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی بر اساس علاقه‌مندی خود به رقابت می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این جشنواره در راستای تحقق برنامه فراگیر پرورشی با اهداف تعیین شده در سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول آفرین در تربیت هنری، زیبایی شناختی و رویکرد مدرسه محوری برگزار می‌شود.

طیبی‌راد ادامه داد: در این مرحله ضمن دریافت آثار، بررسی و تفکیک آنها توسط دبیرخانه، آثار برای داوری در اختیار اساتید مربوطه قرار می‌گیرد.

وی گفت: پس از داوری، آثار برتر رشته‌های مختلف انفرادی، گروهی و همگانی به دبیرخانه کشوری مستقر در استان اصفهان ارسال می‌شود.

گفتنی است، دبیرخانه استانی فرایند جمع‌آوری آثار چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان (امید فردا) در استان و در کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6087428

دیگر خبرها

  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد