Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@23:56:00 GMT

انهدام باند دزدان رایانه خودروهای وارداتی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۴۳۵۲

رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران از دستگیری سه سارق رایانه خودروهای وارداتی و یک مالخر در محله پاسداران خبر داد .

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد باقر قدم‌زاده گفت: با تماس‌های تلفنی شهروندان، ماموران کلانتری در جریان وقوع چند فقره سرقت رایانه خودروهای کره‌ای و وارداتی قرار گرفتند و گشت‌های پلیسی به‌صورت ویژه برای دستگیری سارقان افزایش یافت و ماموران در نهایت موفق شدند تصویری محو و نامشخصی از خودروی متهمان که سمند سفید رنگ بود را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتر محله پاسداران ادامه داد: گشت‌زنی‌های هدفمند آغاز شد تا اینکه ماموران کلانتری موفق شدند ساعت ۲ بامداد شنبه (۲۸ دی ماه) خودروی مورد نظر را که دور میدان اختیاریه پارک شده و راننده آن روی صندلی خوابیده بود، شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پس از بیدار کردن راننده آن، مشاهده کردند روی صندلی کنار راننده یک دستگاه رایانه خودرو و ابزار آلاتی وجود دارد که راننده خودرو با سردرگمی و شوکه شدن سعی داشت با داستان‌سرایی از دست پلیس فرار کند اما ماموران قبل از هر گونه اقدامی وی را دستگیر کردند.

قدم‌زاده در ادامه گفت: متهم که یکی از سارقان سابقه‌دار است با توجه به مدارک و شواهد پلیسی اعتراف کرد که همراه با دو تن از دوستانش رایانه خودروهای وارداتی را سرقت می کرده و آن‌ها را در منطقه شوش به مرد جوانی به قیمت یک میلیون تومان فروخته‌اند.

رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هر دو همدست سارق نیز دستگیر شدند، اظهارکرد: با دستور قضائی مالخر رایانه‌های سرقتی نیز دستگیر شد و متهمان به سرقت ۱۵ فقره کامپیوتر خودروهای کره‌ای و وارداتی، ۵ رایانه سمند و پژو پارس، ۳ باطری و ۲ رادیاتور خودرو در مجموع به ۲۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس قدم زاده در پایان گفت: ارزش اموال کشف شده از متهمان ۶۰ میلیون تومان گزارش شده است. متهمان در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مهدی بازرگان زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما انهدام باند دزدان رایانه خودرو مکانیسم ماشه مهدی بازرگان زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان بستک در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو به ایست ماموران توجهی ننموده که با همکاری ماموران بندرلنگه در محور لمزان به سمت ایست و بازرسی پاسگاه انتظامی مهران بستک، خودرو پس از تیر اندازی ماموران متوقف و راننده به ناچار از محل متواری شد.

سردار جاویدان گفت: در بازرسی از این خودرو، ۲۴ هزار تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: پیگیری برای دستگیری متهم ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت