Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-20@10:50:53 GMT

رای پرونده سکه ثامن ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۴۵۷۱

صراط:

وکیل مدافع مالباختگان پرونده سکه ثامن گفت: متهم ردیف اول پرونده علاوه بر حبس و جزای نقدی و رد مال، به مجازات‌های تکمیلی و تتمیمی هم محکوم شده است.

به گزارش ایسنا رسول کوهپایه زاده در این باره اظهار کرد: رای بدوی پرونده ثامن امروز ابلاغ شد و بر اساس آنچه که در رای صادره آمده، علاوه بر مجازات اصلی متهم ردیف اول که شامل 15 سال حبس و جزای نقدی و رد مال بود؛ قاضی محترم دادگاه به استناد ماده 23 قانون مجازات، مجازات تکمیلی و تتمیمی برای متهم ردیف اول در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از اتمام تحمل 15 سال، متهم ردیف اول به اقامت اجباری به مدت دو سال در یکی از نقاط دور افتاده تبعید شده است و مضاف بر آن از اشتغال در هر گونه مشاغل مرتبط با ارز و سکه و طلا و هر گونه تجارت و کسب و کار آنلاین چه به عنوان مدیر و چه به عنوان متصدی و کارمند به مدت دو سال منع شده است. این امر بعد از اتمام تحمل 15 سال و تبعید اجباری است.

کوهپایه زاده اضافه کرد: دستور داده شده بعد از قطعیت رای، حکم قطعی که 273 صفحه است در رسانه‌ها منتشر شود.

وی یادآور شد: اعمال مجازات تتمیمی و تکمیلی با توجه به سابقه متهم و اقدامات مجرمانه انجام شده او، در جهت حفاظت و صیانت از حقوق جامعه است که این رای از این حیث قابل توجه است.

کوهپایه زاده در پایان گفت: کیفرخواست پرونده متهم ردیف دوم و سوم قبلا صادر و پرونده آنها به دادگاه رفته ولی هنوز تعیین وقت نشده است.

براساس این گزارش، اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه 24 دی ماه در نشست خبری از محکومیت متهم پرونده سکه ثامن به 15 سال حبس خبر داده بود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سکه ثامن متهم جزای نقدی رد مال مجازات های تکمیلی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: احدی از ماموران وظیفه شناس شهرستان هلیلان به یکدستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را توقیف می‌کند.
 
وی اضافه کرد: متهم پس از دستگیری به منظور عدم تشکیل پرونده، پیشنهاد رشوه‌ای به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال به مامور وظیفه شناس می‌دهد.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: مامور وظیفه شناس از دریافت وجه خودداری و پس از هماهنگی انجام شده با سلسله مراتب رد رشوه مذکور صورتجلسه و پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود. 
 
این مقام انتظامی در پایان با قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۶ میلیون دلاری از ستاره ژاپنی در آمریکا
  • ۱۰۰ درصد ابلاغ‌های دیوان عالی کشور به صورت الکترونیکی است
  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر