Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@12:56:34 GMT

خون شهید سلیمانی وحدت را به جامعه هدیه کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۴۶۲۱

خون شهید سلیمانی وحدت را به جامعه هدیه کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری ظهر دوشنبه در سی و ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی میامی به میزبانی دفتر امام جمعه ضمن بیان اینکه شهادت قاسم سلیمانی دارای برکات فراوانی برای نظام اسلامی بود، بیان کرد: این شهید با شهادتش هم به اسلام و نظام و انقلاب خدمت کرد.

وی افزود: یکی از برکات و خدمات خون شهید سلیمانی برای انقلاب اسلامی، وحدت بین آحاد جامعه تحت لوای ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای فرهنگ عمومی میامی، با اشاره به تشییع میلیونی پیکر شهید سلیمانی در شهرهای مختلف ایران اسلامی، بیان کرد: این شهید بزرگوار دارای جایگاه عظیمی در بین ملت ایران بود که در همین شهرهای استان سمنان نیز شاهد برگزاری مراسم مختلف ویژه گرامی داشت آن شهید والا مقام بودیم که نشان از ارادت مردم به وی دارد.

قندهاری با بیان اینکه شهید سلیمانی با همه ویژگی‌هایی که داشت بازهم خود را یک سرباز برای ولایت می‌دانست، ابراز کرد: همواره در راه اعتلای کشور و دفاع از مسلمانان منطقه تلاش وافر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مراسم طی حکمی از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، غرامرضا فلاحتی به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میامی معرفی و از خدمات محمد نوروز پور دبیر سابق این ستاد تقدیر شد.

کد خبر 4830760

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران قاسم سلیمانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی تعطیلی مدارس شهرکرد بوشهر سیل سیستان و بلوچستان ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: کنگره ملی شعر سردار دل‌ها با هدف گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

مجید منادی افزود: پس از فراخوان این کنگره ادبی آثار مختلفی از شاعران سراسر کشور با موضوع شهید سلیمانی، جبهه مقاومت، فلسطین و مظلومیت مردم غزه به دبیرخانه ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین در چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها   بخش ویژه‌ای در موضوع  غزه اختصاص یافته است و شاعران به خوانش آثار خود در خصوص مظلومیت مردم غزه می‌پردازند.

چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها به میزبانی شهرستان شوشتر روز جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۲۰ در تالار فرهنگ برگزار می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • آغاز زندگی زوج‌های جوان مشهدی با یاد شهید سلیمانی در حرم رضوی
  • شورای وحدت اصولگرایان: گنبد به‌ظاهر آهنین لانه سست عنکبوت شد
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • آرزوی شهید سلیمانی محقق شد
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل