Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای ارتقای صادرات جواهر هند گفت: «کاهش عوارض الماس و جواهر میزان مبادلات تجاری دو کشور را 2 تا 3 میلیارد دلار افزایش خواهد داد و در صورتی که میزان عوارض به صفر برسد تجارت بین هند و روسیه بسیار شکوفاتر خواهد شد.»

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس از به نقل از راشاتودی، «رئیس شورای ارتقای صادرات جواهر هند» اعلام کرد این کشور به دنبال امضای توافق‌نامه دو جانبه با روسیه برای کاهش عوارض واردات الماس و جواهرات فرآوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس اعلام «شاه» هند بازار روسیه را بسیار مناسب می‌داند.

وی با بیان اینکه ما الماس به ارزش 3.5 میلیارد دلار از روسیه وارد می‌کنیم، گفت: «کاهش عوارض الماس و جواهر میزان مبادلات تجاری دو کشور را 2 تا 3 میلیارد دلار افزایش خواهد داد و در صورتی که میزان عوارض بیشتر کاهش یابد و یا به صفر برسد تجارت بین هند و روسیه بسیار شکوفاتر خواهد شد.»

براساس این گزارش دو کشور همکاری‌های خود را در صنعت الماس در سال‌های اخیر توسعه داده‌‌اند به طوری که در زمینه مبادلات الماس از مالیات ترجیحی استفاده کرده‌اند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هند اقتصاد راشاتودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش حجم مبادلات تجاری میان افغانستان و پاکستان

کاشف انور، رئیس اتاق تجارت و صنایع لاهور، نشستی را با هیأت اتاق تجارت و صنایع افغانستان به ریاست خان‌جان الکوزی، رییس این اتاق در شهر لاهور پاکستان برگزار کرد.

رئیس اتاق تجارت و صنایع لاهور گفته است اسلام‌آباد و افغانستان باید گام‌های مشترک و ملموسی را برای تقویت تجارت میان بازرگانان افغانستانی و پاکستانی بردارند.

به گفته انور، در حال حاضر حجم تجارت دوجانبه میان افغانستان و پاکستان ۵۲۲ میلیون دلار است.

رییس اتاق تجارت و صنایع لاهور خاطرنشان کرده است: اگر کانال‌های بانکی بین دو کشور ایجاد شود، حجم تجارت می‌تواند چندین برابر افزایش یابد.

وی افزود زمینه افزایش صادرات قالی، برنج و قطعات ماشین از لاهور به افغانستان وجود دارد.

خان‌جان الکوزی نیز در این نشست تاکید کرده است که بازرگانان هر دو کشور بیش از هر زمان دیگر نیازمند گسترش مبادلات تجاری هستند.

الکوزی گفته است که در حال حاضر پنج میلیون تُن میوه تازه از پاکستان از طریق افغانستان به آسیای‌میانه صادر می‌شود.

براساس این گزارش، بی‌ثباتی سیاسی میان دولت پاکستان و طالبان سبب کاهش مبادلات تجاری میان بازرگانان هر دو کشور شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید
  • هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان
  • دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • هدف‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری برای حجم مبادلات اقتصادی ایران و پاکستان
  • میزان صادرات زنجان در سال جاری ۶۵۸ میلیون دلار هدفگذاری شد
  • رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • پنج میلیارد و ۷۳۰ میلیون دلار میزان مبادلات تجاری مرز رسمی پرویزخان
  • کاهش حجم مبادلات تجاری میان افغانستان و پاکستان