Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه دانشگاه ــ هفتمین گردهمایی سراسری مدیران حراست جهاددانشگاهی طی دوم بهمن‌‌ماه، در مجتمع‌ تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ هفتمین گردهمایی سراسری مدیران حراست سازمان‌ها، مراکز، واحدها، پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های جهاددانشگاهی به میزبانی مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی و با حضور رئیس و معاونان این نهاد و برخی مسئولان سازمان حراست کل کشور، طی دوم بهمن‌ماه، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شعار این گردهمایی؛ «حراست انقلابی، مدیریت جهادی و عدالت‌محوری» است. در بخش محتوایی هفتمین گردهمایی سراسری مدیران حراست، تبیین برنامه‌ها و گلوگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دانشگاه جهاددانشگاهی گردهمایی مدیران حراست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هفمین جلسه از نهمین فصل «پاتوق فیلم کوتاه»، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ با نمایش ۴ فیلم کوتاه در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در این جلسه از فصل نهم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های کوتاه داستانی «شیوع» به کارگردانی میثم مرادی، «زخم» به کارگردانی سحر نورمنور، «گرازها» به کارگردانی غلامرضا جعفری و «قضاوت» به کارگردانی آریا گازُر، روی پرده خواهند رفت.

محمد علیزاده فرد نویسنده و کارگردان، به‌عنوان کارشناس این جلسه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفت‌وگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد. محمد محمدی، به عنوان مجری‌کارشناس برنامه حضور خواهد داشت.

«شیوع» در ژانر آخرالزمانی، به نویسندگی و کارگردانی میثم مرادی ساخته شده و حمید شاکری تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشته است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «ما مسخ شده‌ایم … می‌دانیم که نمی‌دانیم ... و همچنان نمی‌دانیم ... ما مسخ شده‌ایم.»

«زخم» فیلمی است در ژانر درام به نویسندگی و کارگردانی سحر نورمنور و تهیه‌کنندگی مشترک سحر نورمنور و انجمن سینمای جوانان ایران. «زخم» روایت داستان یک دختر ۹ ساله است که بعد از زلزله و از دست‌دادن خانواده‌اش با مساله بلوغ مواجه می‌شود درحالی‌که از آن چیزی نمی‌داند.

«گرازها» را غلامرضا جعفری، نویسندگی و کارگردانی کرده و به‌تهیه‌کنندگی رامین سامانی، در ژانر درام ساخته شده است.

«قضاوت» اثری کمدی است به‌نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آریا گازُر. این فیلم کوتاه داستان مانی و سورنا است که هنرجویان یک هنرستان هستند. آن‌ها که شاهد تعریف و تمجید ناعادلانه مدیر از یک هنرجو و فیلمش هستند، تصمیم می‌گیرند که اعتراض‌شان را با ساختن فیلمی از مدیر و رفتارش نشان دهند.

هفتمین جلسه فصل نهم «پاتوق فیلم کوتاه» با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز-پخش رویش، یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

خواهشمندیم مخاطبانی که در هفته‌های گذشته «پاتوق فیلم کوتاه» حضور داشته‌اند، حتما کارت عضویت باشگاه مخاطبان (پاتوق فیلم کوتاه) را همراه خود داشته باشند.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

کد خبر 6087683

دیگر خبرها

  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز