Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز دوشنبه به همراه محمد نصیری فرماندار البرز، حجت الاسلام حسینی رئیس اداره شهرستان البرز، مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان، از ساختمان در دست احداث اداره تبلیغت اسلامی البرز بازدید کرد و در جریان روند احداث این بنا قرار گرفت.

حجت الاسلام سید جلال حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز در این بازدید گفت: ساختمان جدید اداره تبلیغات اسلامی البرز از سال ۸۹ آغاز شده و ۱۰ سال است که نیمه تمام مانده و برای تکمیل آن نیازمند اعتبار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این ساختمان در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تأمین دو میلیارد تومان اعتبار می‌توانیم آن را بسرعت تکمیل کنیم.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان البرز تصریح کرد: ساختمان تبلیغات اسلامی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و زیربنای ۲۵۰۰ مترمربع در سه طبقه در حال احداث است که با ۱۵ اتاق اداری، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۲۰۰ نفر، اتاق سرایداری، میهمان سرا، در حال احداث است که تاکنون برای آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

استاندار قزوین در این بازدید با پرداخت یک میلیارد تومان برای تکمیل این ساختمان موافقت کرد.
 

کد خبر 4830741

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد حسینی تبلیغات اسلامی قزوین بازدید از پروژه ها قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی تعطیلی مدارس شهرکرد بوشهر سیل سیستان و بلوچستان ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ سیروس دهقان شیری به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن شرکت در شورای اداری بخش آسارا پیرامون وضعیت اتباع خارجی ساکن در آن بخش توضیحاتی را ارائه نمود.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز در این نشست ضمن بیان نحوه تردد،اقامت و ساماندهی اتباع خارجی اذعان داشت: رویکرد کلی پناهندگان و مهاجرین خارجی در استان تمکین از قوانین دولت و سیاست های ابلاغی از سوی سازمان ملی مهاجرت بوده ،و در جلسات اطلاع رسانی و آموزشی همواره سعی این اداره کل بر آگاهی و آشنایی آنان با قوانین کشور می‌باشد.

وی ضمن قدردانی از دستگاههای شهرستان افزود: برای حضور قانونمند مهاجرین تعامل و نظارت بیشتری از سوی کلیه دستگاه ها و ادارات مرتبط با آنان مورد نیاز است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان