Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه استقلال گفت: اگر قرار باشد ما به کشور دیگری برویم و بازی کنیم، در واقع تأیید می‌کنیم که ایران ناامن است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسماعیل خلیل‌زاده بعد از نشست نمایندگان چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: چیزی که ای‌اف‌سی مطرح کرد به هیچ عنوان مورد پذیرش ما نیست و در جلسه امروز توافق کردیم به غیر از ایران در هیچ کشور دیگری بازی نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: روز گذشته در مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفتم که کشورهایی که می‌خواهند تیم‌هایشان را به ایران بفرستند در اینجا نماینده دارند و می‌توانند از رایزن فرهنگی‌شان سؤال کنند که مردم در اینجا به شکل زندگی می‌کنند و نمایندگان آن کشورها در ایران چه زندگی‌هاییدارند. 

سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر قرار باشد ما به کشور دیگری برویم و بازی کنیم، در واقع تأیید می‌کنیم که ایران ناامن است، بنابراین تصمیم گرفته‌ایم به هیچ عنوان در کشور دیگی به جز کشور خودمان از تیم‌های حریف میزبانی نکنیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که شایعه شده بازیکنان استقلال در قراردادهایشان آپشن بازی در لیگ قهرمانان آسیادارند، گفت: این خبر واقعیت ندارد. 

خلیل‌زاده در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا استراماچونی از باشگاه استقلال شکایت کرده است، گفت: من نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم.

وی در خصوص اینکه آیا نامه‌ای از وکیل استراماچونی به دست مسؤولان این باشگاه رسیده یا خیر، گفت: نمی دانم چه صحبتی در این زمینه شده و این مربی چه خواسته است، ولی چیزی در این زمینه به دست من نرسیده است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا مجلس شورای اسلامی استقلال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور

دو تیم استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ساعت ۱۷ به وقت ایران برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است