Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@05:37:56 GMT

شکایت از شهردار به اتهام «شروع به قتل»

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۴۸۷۴

شکایت از شهردار به اتهام «شروع به قتل»

رویداد۲۴  غزال زارعی؛ وکیل شکات با اعلام این خبر گفت: ماجرا مربوط به یک گودبرداری رها شده در منطقه مرزداران است که سال 93 عملیات اجرایی آن آغاز شد اما اکنون که پنج سال می‌گذرد همین طور رها شده است و هر لحظه خطر ریزش ساختمان‌های مجاور این گود وجود دارد.

این وکیل دادگستری افزود: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته از سوی اهالی ساختمان‌های مجاور گود مزبور، هفتم اسفند سال 97 حسن‌‌زاده معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 27 دستور رفع خطر از این گود و پُر کردن آن را صادر کرد اما اکنون که نزدیک به یکسال می‌گذرد هیچ اقدامی از سوی شهرداری به عمل نیامده است؛ ضمن اینکه ملکی که در آن گودبرداری انجام شده، با 17 مورد دستور بازداشت رو به روست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زارعی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهردار منطقه به رغم وجود دستور قانونی، عالماً و عامداً از انجام وظیفه خود خودداری کرده است، عدم اقدام فوری موجب بروز خطری قریب‌الوقوع می‌شود که قطعاً این فعل شهرداری، نوعاً و غالباً کشنده است.

وکیل شکات گفت: نکته دیگر اینکه در همین مدت، گود مزبور حرکت داشته و به نظر می‌رسد دادستان علاوه بر رسیدگی به شکایت ساکنان مجتمع مجاور گود مبنی بر «تمرد شهردار منطقه از اجرای دستور مقام قضایی و شروع به قتل»، در راستای صیانت از حقوق عامه که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس قوه قضائیه بوده، به موضوع ورود کند.

گودبرداری غیراصولی , شهرداری تهران , دادستانی تهران

وی اضافه کرد: نکته جالب اینجاست که مورخ 18 تیر 98 برنامه «در شهر» نیز در محل حضور یافت و در آن برنامه، شهردار منطقه قول داده که تا یک ماه دیگر نسبت به رفع خطر از این گود اقدام کند اما هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

زارعی گفت: به نظر می‌رسد مسئولان باید هر چه سریعتر نسبت به رفع خطر از گود مزبور اقدام کنند تا شاهد حوادث مشابهی که در سال‌های گذشته رخ داده و اظهار تاسف مسئولان نیز سودی نداشته، نباشیم.

شرکت گودبردار نیز نامه‌ای به استانداری تهران نوشته و ضمن فاقد امنیت خواندن گود مزبور، اعلام کرده که بالغ بر 2 سال از خاتمه عمر مفید سازه‌های این گود گذشته است و امنیت ساختمان‌های مجاور گود به ویژه مجتمع نگین آسمان در خطر جدی قرار دارد.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qS4 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شهرداری تهران گودبرداری غیراصولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: تمرکز مدیریت‌ شهری بر محلات کم برخوردار تبریز منجر به توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در منطقه ۱۰ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، موسی زارعی صبح امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در بازدید از مناطق کم برخوردار با اشاره به برنامه‌ها و اهداف شهرداری منطقه ۱۰ مبنی بر ارائه خدمات گسترده در این مناطق اظهار کرد: با توجه به اینکه رویکرد این منطقه در خصوص بافت کم برخوردار توانمند سازی، ساماندهی و رفع معضلات و مشکلات این نقاط است.

وی افزود: ضمن اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در این نقاط فعالیت‌های حوزه خدماتی نیز در این محلات از جمله اقدامات اساسی بوده که هم اکنون توسط حوزه خدمات شهری به صورت پاکسازی محله‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با حضور در میان اهالی از نزدیک مشکلات این محلات را مورد بررسی قرار داد و با هدف پاکسازی، اصلاح آبروها، پله‌گذاری و اصلاح آسفالت دستورات لازم را برای حل و فصل مشکلات مطرح شده صادر کرد.

زارعی با بیان اینکه تا حد امکان تمام نیازهای ساکنان این محلات را رفع کند و به مطالبات شهروندان پاسخ دهد، تصریح کرد: با توجه به مسائل مطرح شده امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات اقدام و برای توسعه متوازن و پایدار تمام محلات منطقه، گام مؤثری برداریم.

دیدار و گفت‌وگوی رو در رو با ساکنان محلات کم‌برخوردار و حاشیه نشین و بررسی مشکلات آن‌ها از اهم موارد بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۰ بود.

کد خبر 746852

دیگر خبرها

  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵