Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهیار ترکمن گفت:تلاش ما این است که ضریب تعجیل برگردد اما این منوط به تأئیدیه سازمان اداری و استخدامی است.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان، «علی اللهیار ترکمن» امروز در نشست خبری در پاسخ به خبرنگار شبستان در رابطه با حذف تعجیل فرهنگیان در رتبه بندی و جابه جایی رتبه ها گفت: طبق آیین نامه دولت باید دو کار را برای رتبه بندی انجام می دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید فرهنگیان از پایه تا عالی با این رتبه های 2 تا 5 منطبق می شدند.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: در رتبه بندی 2 تا 5 تغییر معیار نداشتیم و همان را منطبق کردیم و ما طبق قانون عمل می کنیم. برای رتبه مقدماتی باید شرایطی فراهم کنیم که صلاحیت عمومی، تخصصی و حرفه‌ای بررسی شود و معیارهای رتبه بندی دو تا پنج تقریبا همان است.

 

ممکن است برخی از افراد تفسیر اشتباهی از یک متن قانونی داشته باشند که این شائبه پیش بیاید که امتیازی به آنان داده نشده است. احتمال این موضوع پایین است که اشتباهی رخ داده باشد. با این وجود احکام را دوباره بازنگری و مرور خواهیم کرد؛ اگر مشکلی وجود داشته باشد، حل می کنیم.

 

 

وی تاکید کرد: هرچه قانون به ما اجازه بدهد احکام صادر می شود و آثاری که در دولت دهم بر روی احکام انجام شده هنوز پاک نشده است. ما نمی خواهیم برای خوشایند خود کاری انجام بدهیم که یک سال بعد قانون جلوی آن را بگیرد.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: جلسه هیأت مرکزی ممیزه را داریم که در آنجا مشکلاتی که فرهنگیان بیان می‌کنند مرور خواهیم کرد. در هیأت ممیزه راهکارها را بحث می‌کنیم و از سوی سازمان اداری واستخدامی استعلام‌ها انجام می‌شود تا دست ما برای حل مشکلات معلمان باز باشد.

الهیار ترکمن با بیان اینکه  افرادی که باید در یک بازه زمانی مشخص رتبه بالاتری را کسب کنند اما با رتبه‌بندی جدید این موضوع ملغی شده است گفت: برای حل مشکل این گروه هم تلاش می‌کنیم. همچنین تلاش ما این است که ضریب تعجیل برگردد اما این منوط به تأئیدیه سازمان اداری و  استخدامی است.

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما شهادت سردار سلیمانی مسجد طرح ملی فهما فعالیت های مسجدی سردار سلیمانی مسجد رتبه بندی فرهنگیان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از سری دیدارهای رده بندی سوپرلیگای ایتالیا، تیم ترنتینو که در رسیدن به فینال ناکام ماند، توانست با نتیجه سه بر دو مقابل آلیانز میلانو به برتری برسد.

در این بازی جذاب، تیم ترنتینو ست های دوم، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 19 و 15 بر 11 پیروز شد و شاگردان روبرتو پیاتزا نیز ست های اول و سوم را با نتیجه مشابه 25 بر 23 بردند تا این ترنتینو باشد که گام اول برای کسب رتبه سوم را پیروز شوند.

در این دیدار کمیل ریچلیکی قطر پاسور لوکزامبورگی- ایتالیا ترنتینو بیست و یک امتیاز برای تیمش به دست آورد و در تیم میلانو نیز فره رگرز بلژیکی بیست و چهار امتیاز کسب کرد.

رتبه سوم به دلیل داشتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای دو تیم بسیار ارزشمند خواهد بود و میلانو و ترنتینو تلاش خواهند کرد این رتبه را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲