Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمانیا ماتیچ، ستاره صربستانی منچستر یونایتد، معتقد است که این تیم مقابل لیورپول بازی خوبی به نمایش گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ آخرین تیمی بوده اند که قربانی عملکرد فوق‌العاده یورگن کلوپ و تیمش شدند. لیورپول در این فصل تنها ۲ امتیاز از دست داده که آن هم به بازی رفت برابر همین منچستر یونایتد در اولدترافورد برمی‌گردد؛ موضوعی که باعث شده آنها بیش از هر زمان دیگری به شکستن طلسم ۳۰ ساله نزدیک شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

با وجود شکست دو گله یونایتد مقابل لیورپول اما هافبک صربستانی این تیم یعنی نمانیا ماتیچ معتقد است که شیاطین سرخ بازی خوبی مقابل لیورپول ارائه داده اند. ماتیچ این باره گفت: " ما حس کردیم که در بازی حضور داریم، می توانیم گل بزنیم و موقعیت ایجاد کنیم. فکر می کنم که فوتبال خوبی بازی کردیم. ۳۵ و ۴۰ دقیقه خوب را داشتیم اما اگر شما در برابر چنین تیمی از موقعیت‌های خود استفاده کنید، کار دشوار خواهد شد. فکر می‌کنم که همه دیدیم که ما در زمین کنترل همه چیز را در اختیار داریم. این همان الگویی بود که نشان می دهد که باید چگونه مقابل تیم‌های بزرگ بازی کرد.

ما باید از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم چرا که در مقابل تیم های بزرگ نمی‌توانید خیلی فرصت ایجاد کنید. ما باید حداقل از یکی از فرصت‌های مان استفاده می کردیم."

منچستر یونایتد نمانیا ماتیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد نمانیا ماتیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در نمایشی عالی موفق شد برابر چلسی به پیروزی ۵-۰ برسد. توپچی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند و توانایی بیشتر کردن اختلاف را داشتند اما درنهایت بازی با همان پنج گل خاتمه یافت. آنها اکنون در صدر جدول با منچستر سیتی فاصله‌ای ۴ امتیازی دارند و باید منتظر باشند سیتیزن‌ها بازی‌های معوقه‌شان را برگزار کنند. میکل آرتتا پس از این برد پرگل در نشست خبری درباره بازی امشب صحبت کرد.

نظرتان در مورد بازی؟
یک نمایش بزرگ. من فکر می‌کنم که در مجموع و به‌صورت انفرادی در مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی بود و قرار بود ما را تحت فشار بگذارد عالی بودیم. ما واقعا خوب عمل کردیم. از نیمه اول خوب بودیم و با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم. امروز از نتیجه واقعا خوشحالم، روز خوبی برای هواداران ما نیز هست. خیلی خوشحالم.

پوچتینو و عملکرد چلسی؟
من او و تمام چیزهایی که تجربه کرده و در حال گذراندن است را درک می‌کنم. او کار فوق‌العاده‌ای در چلسی انجام می‌دهد. آنها مستحق پیروز شدن در تمام ۷ دیدار اخیرشان بوده‌اند.

عملکرد تیم؟
در نیمه اول کمی شلخته بودیم. مخصوصاً در هنگام مالکیت توپ و دفاع کردن. دو موقعیت بزرگ به آنها دادیم که دوست نداشتم. نیمه دوم بسیار بهتر و بانظم‌ بیشتری بازی کردیم.

خلق موقعیت‌های زیاد؟
بله فرصت‌های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. این یک نکته منفی در بازی امشب است. دوست داشتم مهاجمان بهتر از موقعیت‌ها استفاده کنند. به‌نظرم نتیجه می‌توانست متفاوت‌تر از نتیجه نهایی باشد.

دیگر خبرها

  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم