Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در سفر به بندر آستارا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند در سال جاری بیش از ۷۷ تن مواد مخدر کشف و ضبط کنند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در طول دو دهه گذشته اقدامات بسیار خوبی در مرزهای ایران اسلامی انجام شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه مرزهای طولانی دارد به گونه‌ای که در مرزهای افغانستان و پاکستان با وجود ۲ هزار کیلومتر مرز خشکی با مشکلاتی از جمله قاچاق مواد مخدر رو به رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رضایی با اشاره به اینکه بخش زیادی از ورود مواد مخدر برای ترانزیت به سایر کشورها بوده که با آن مقابله شده است، گفت: دنیا باید به اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه مبارزه با مواد مخدر احترام گذاشته و در این رابطه همکاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه ملت‌های جهان باید از دولت‌های خود مبارزه با مواد مخدر را مطالبه کنند، گفت: کشورهای غربی و اروپایی تا کی می‌خواهند تماشاگر گسترش فروش مواد مخدر باشند و هیچ کمکی در مقابله با مواد مخدر نداشته باشند.

سردار رضایی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در خط اول جبهه مقابله با مواد مخدر در دنیا است و قاطعانه با آن مبارزه می‌کند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه مرجع تولید مواد مخدر در افغانستان باید مدیریت شود، تصریح کرد: اروپا و غربی‌ها که همواره دم از حقوق بشر می‌زنند، باید قاطعانه و به صورت جدی در کنار جمهوری اسلامی ایران به مقابله با مواد مخدر اقدام کنند.

کد خبر 4830791

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار قاسم رضایی ایران اسلامی نیروی انتظامی مرزبانی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران دستگیری سارق بارش برف سقوط هواپیما سقوط هواپیمای اوکراینی محسن هاشمی محسن حاجی میرزایی مناطق سیل زده کشور امداد رسانی قوه قضاییه آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری بیش از ۳۰۰۰ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۳ تن موادمخدر از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه همه متهمان تحت رصد پلیس هستند، گفت: این امر به کشفیات گسترده و مهمی منجر شده که امروز نتیجه آن را می‌بینید.

وی با بیان اینکه اولویت ما جلوگیری از توزیع محموله‌های قاچاق مواد مخدر است، گفت: البته در کنار دانه‌درشت‌ها با با توزیع کنندگان و خرده فروشان نیز برخورد می‌کنیم. از ابتدای سال‌جاری تاکنون تقریبا ۳۲۰۰ توزیع کننده خرده و همچنین حاملان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: آمار‌های ما از میزان کشفیات موادمخدر نشان می‌دهد که در سالجاری تاکنون در مقایسه با مدت در سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‌ایم.

محمدیان در ادامه به تشریح یکی از پرونده‌ها پرداخت و گفت: یک تن و ۱۱۸ کیلوگرم بار شیشه از یک تریلی کشف کردیم که بزرگترین محموله شیشه‌ای است که تاکنون کشف شده و منشا آن خارج از کشور و مقصد آن تهران بود. این محموله در رصد همکاران من بود و اگر این بار توزیع می‌شد خطرات زیادی داشت.

وی ادامه داد: همکاران من در روز‌های تعطیل توانستند این محموله را کشف کنند و امروز اعلام می‌کنیم که پلیس همه ۷۰۰ ماموریت خود را از نقطه سفر مرزی تا مرکز کشور دارد را به خوبی انجام می‌دهد و تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران ما ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • ضرورت افزایش اعتبار برای مبارزه بامواد مخدر
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • ۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان