Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکلیف فینالیست های فصل 2019 مشخص شد.

طرفداری- کنزاس سیتی چیفس و سن فرانسیسکو فورتی برای اولین بار در سوپربول به مصاف هم خواهند رفت.

در فینال کنفراس امریکن فوتبال یا همان AFC، کنزاس سیتی چیفس در حالی که 0-10 از تنسی تایتنز عقب بود، در نهایت موفق به شکست 24-35 مهمان خود شد تا برای اولین بار از سال 1970 راهی سوپربول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باز هم پاتریک ماهومز ستاره میدان بود. کوارتربک 24 ساله چیفس، 3 پاس تاچ داون و یک راش تاچ داون 27 یاردی به ثبت رساند تا بار دیگر خودش را ثابت کند. MVP فصل قبل اکنون در سومین فصل خود به سوپربول رسیده است. دفاع میزبان در دقایق اول نفوذ پذیر نشان داد و درک هنری توانست یک تاچ داون به ثبت برساند، اما 62 راش هنری در نیمه اول، همراه شد با تنها 7 یارد در نیمه دوم تا رانینگ بک تنسی حتی به 70 یارد راش هم نرسد. این هشتمین پیروزی متوالی چیفس در این فصل بود و کنزاس برای سومین بار راهی سوپربول شد. اندی رید، سرمربی چیفس برای دومین بار به سوپربول رسید، او پیش از این یک بار به همراه فیلادلفیا ایگلز به سوپربول رسیده بود که موفق به فتح آن نشد.

در فینال نشنال فوتبال یا همان NFC، سن فرانسیسکو فورتی ناینرز طبق پیشبینی ها کار راحتی مقابل گرین بی پکرز داشت و 20-37 از سد این تیم گذشت تا بعد از 7 سال بار دیگر به سوپربول برسد. رحیم موسترت، رانینگ بک ناینرز در این بازی غوغا کرد و 4 راش تاچ داون به ثبت رساند. او به اولين بازيكن تاريخ NFL تبديل شد كه در يك بازى NFL، حداقل 200 يارد راش و 4 راش تاچ داون به ثبت مى رساند. موسترت ركورد كالين كيپرنیک را هم شكست و بيشترين راش در يك بازى پلى آف از سال 1950 را در فرنچايز ناينرز به ثبت رساند. بر خلاف رکوردهای متعددی از جمله 7 بازی با حداقل 300 یارد پاس در پلی آف و همچنین 40 پاس تاچ داون در پلی آف، آرون راجرز برای سومین بار در پلی آف مغلوب سن فرانسیسکو شد و کوارتربک سرشناس پکرز یک بار دیگر از رسیدن به سوپربول بازماند. ناینرز که سابقه 5 قهرمانی سوپربول را دارد، اکنون برای هفتمین بار راهی این مسابقه شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «داون نیوز»، نیرو‌های پلیس مبارزه با تروریسم پاکستان (CTD) به کمک نهاد‌های اطلاعاتی یک عملیات موفق در منطقه «بکهر» از نواحی ایالت پنجاب این کشور انجام دادند.
به گفته منابع خبری نیرو‌های پلیس ۲ تروریست را حین تلاش برای ورود به ایالت سند شناسایی و در جریان یک عملیات و تیراندازی شدید به هلاکت رساندند.
داون نیوز نوشت: این تروریست‌ها در چندین فقره حمله تروریستی به ساختمان‌های حساس دولتی و نظامی تحت تعقیب بوده اند.
گفته می‌شود از این دو تروریست عضو گروه‌های ممنوعه مقدار زیادی مواد منفجره کشف و ضبط شده است.

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو