Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@13:07:06 GMT

نمکی: کمبود دارویی نسبت به پارسال کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۵۱۰۸

ما امروز در عرصه تولید موفقیت‌های چشمگیری داریم و در صنعت داروسازی و تولید فرمول‌های جدید جزو کشور‌های مطرح جهان هستیم.

سعید نمکی در سومین یادواره شهدا و ایثارگران حوزه دارویی کشور افزود: بنظر من نخستین آرزوی شهدای داروساز، پاسداری از حقوق مردم است.


وی ادامه داد: همکاران ما امروز هم در این روز‌های سخت تلاش می‌کنند تا دارو به دست مردم برسد، امروز ما باید از مرز‌های پاکیزگی دفاع کنیم و اجازه ندهیم که مردم فکر کنند دامن جامعه داروسازی آلوده به فساد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 نمکی گفت: ما امروز در عرصه تولید موفقیت‌های چشمگیری داریم و در صنعت داروسازی و تولید فرمول‌های جدید جزو کشور‌های مطرح جهان هستیم.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Gqm برچسب ها: نمکی ، دارو ، وزیر بهداشت

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نمکی دارو وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رضا اصغری افزود: پارسال ۴۳ هزار و ۵۱۰ اشتراک در بخش شهری و ۲۶ هزار و ۷۲۰ اشتراک روستایی پذیرش شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش  ۵ درصدی داشت.

او با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، در مجموع ۶۶ هزار و ۸۵۶ اشتراک‌پذیری‌ انجام گرفته بود گفت: ۵۳۴۴ انشعاب شهری و ۱۷ هزار و ۹۰۵ انشعاب هم روستایی بود.

اصغری با اعلام اینکه نصب انشعابات پارسال نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۲۰ درصدی داشت، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۸ هزار و ۴۰۵ انشعاب شهری و روستایی نصب شده بود.

او در ادامه به گازرسانی حفرات خالی شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: پارسال به ۶۷۵ مورد از حفرات خالی گازرسانی شد و طی آن ۱۰ هزار و ۷۶۷ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی، همچنین با بیان اینکه تعویض کنتور مشترکین از دیگر وظایف بهره‌برداری است، اعلام کرد: در این خصوص نیز سال گذشته ۲۵ هزار و ۴۶۵ کنتور مورد تعویض قرار گرفت.

اصغری در ادامه با اشاره به قانون برخورد با استفاده‌کنندگان از انشعابات غیرمجاز، گفت: سال گذشته در این زمینه ۹۷ مورد استفاده غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شد که البته نسبت به سال ۱۴۰۱ که طی آن ۱۳۷ مورد شناسایی شده بود، کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران کرد؟
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • قیمت طلا و سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است