Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینمایی بعدی کارگردان مرد ایرلندی درباره اولین پرونده‌های FBI است. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بعد از اکران فیلم جدید «مارتین اسکورسیزی» این کارگردان هالیوودی از پروژه بعدی سینمایی خود خبر داد.

دیشب در حایشه مراسم SAG Awards 2020 دی‌کاپریو تأیید کرد که او و دنیرو قرار است در فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی اسکورسیزی حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین‌بار است که این دو بازیگر مشهور هالیوود در کنار هم در فیلمی از کارگردان گاو خشمگین بازی می‌کنند. البته هرکدام از این دو بازیگر در فیلم‌های جداگانه‌ای از این کارگردان سینما بازی کرده‌اند.

دنیرو که در فیلم‌های گاو خشمگین، راننده تاکسی، کازینو و مرد ایرلندی بازی کرده است و دی کاپیریو نیز در فیلم مردگان با این کارگردان مکتب نیویورکی همکاری کرده است.

اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump (فارست گامپ) و فیلم The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید اسکورسیزی را بر عهده دارد. اتفاقات فیلم Killers of the Flower Moon در سال 1920 جریان دارد. این فیلم قرار است داستان قبیله اوسیج را در اکلاهما روایت کند که در زمین‌های آن‌ها نفت کشف می‌شود و در ادامه قتل‌های زنجیره‌ای رخ می‌دهد که اولین تحقیقات و پرونده‌های بزرگ و رسمی FBI در مورد این قتل‌ها را تشکیل داده است. فیلم The Irishman (مرد ایرلندی) جدیدترین فیلمی بود که در آن شاهد همکاری دوباره اسکورسیزی با دنیرو بودیم.

تارانتینو اسپین آف «روزی روزگاری در هالیوود» را می‌سازدپاسخ مردم به دهان‌کجی سلبریتی‌ها/ شکست موج‌سواری‌های بیهوده

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اسکار هالیوود سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکار هالیوود سینما اسکار هالیوود سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد

استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد.

«پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد. در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه‌ها و اقدامات یکی از جنجالی‌ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود