Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حاجی میرزایی در بازدید از مناطق سیل زده در گفتگو با خبرنگاران گفت: با هدف برطرف شدن مشکلات سیل زده جنوب استان، تعداد ۳۵ کامیون تجهیزات با اعتباری بالغ بر۴ میلیارد تومان و تعداد ۵۰ کانکس در بین مناطق و شهرستان های جنوب سیستان و بلوچستان توزیع شده است

وی اظهارداشت: حوادث و بلایای طبیعی، تلخ و ناگوار و زندگی انسان ها را تحت الشعاع قرارمی دهد و موجب ایجاد مشکلات عدیده ای برای مردم می شود،لیکن می طلبد تا با اصلاح زیرساخت ها، آسیب های ناشی از اینگونه حوادث را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این حوادث گاهی مجالی برای تشخیص الویت ها و نیازهای مهم و حیاتی در بسیاری از مناطق می شود و می تواند هشداری برای توجه و دقت بیشتر در رعایت مساوات و عدالت توزیع امکانات باشد.

وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: خوشبختانه با همت، تدبیر و ورود موثر خیرین نیک اندیش تعداد۲۰ مدرسه توسط خیران احداث خواهد شد و دربرنامه ای دیگر ۶ استان را بعنوان استان های معین به منظور همیاری با سیستان و بلوچستان ماموریت داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: با هدف رفع کامل مشکلات مدارس سیستان وبلوچستان برنامه هایی میان مدت و بلندمدت نیز پیش بینی و اجرایی خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مناطق سیل زده وزیر آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

دریافت 14 MB کد خبر 6081517

دیگر خبرها

  • همکاری مردمی برای گذر از مشکلات سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی