Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@13:52:25 GMT

جذب تسهیلات عمرانی تویسرکان به ۳۵ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۵۲۲۳

جذب تسهیلات عمرانی تویسرکان به ۳۵ درصد رسید

فرماندار تویسرکان گفت: جذب تسهیلات عمرانی شهرستان در حال حاضر ۳۵ درصد است در حالی که قبلا این میزان تنها پنج درصد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سیدرسول حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر با تاکید بر اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، خطاب به دستگاه‌های عامل اظهار کرد: ما باید به عنوان نمایندگان دولت به منظور انعکاس همه خدماتی که به مردم ارائه شده با تمام توان ورود کنیم در غیر این صورت خیلی محترمانه در حق دولت جفا کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای تهیه و ارائه برنامه فرهنگی غنی و دارای محتوا با مشارکت نهادهای مردمی به منظور بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر افزود: برنامه‌های فرهنگی مفید به لحاظ محتوا  تاثیرگذاری قابل توجهی در انتقال و نهادینه شدن آرمان‌های انقلاب به آیندگان دارد که اجرای این امر مستلزم نگاه خلاق و البته کارشناسانه است.

فرماندار تویسرکان تبیین دستاوردهای انقلاب و جایگاه امروز ایران اسلامی به جامعه در قالب برنامه‌های فرهنگی خواستار شد و گفت: تحقق عینی «ما می‌توانیم» همزمان با پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و... با توکل به خداوند، تکیه به دین مبین اسلام و تبعیت از ولایت در ملت ایران اسلامی نهادینه شده و توانمندی‌هایش به همه دنیا ثابت شد.

وی وضعیت امسال اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور را در طول چهل سال گذشته متفاوت دانست و با بیان اینکه نگاه معاندان داخلی و دشمنان خارجی به کشور، نظام و دولت حتی به فرد به فرد ملت ایران فرق کرده است تاکید کرد: باوجود این همه مباحث ملت ما با سرلوحه قرار دادن فرامین ولایت و اتکا به سرمایه‌ها و توانمندی درون پیروز خواهند شد.

حسینی تأکید کرد: ما نیز در شهرستان به عنوان یک وظیفه باید توجه‌ و همت‌ها را بر کار برای مردم و داشته‌ها را بر تحقق همه‌جانبه اهداف نظام متمرکز کنیم.

وی با اشاره به اخذ ابلاغ ۳۰ میلیارد تومان در شورای انسجام‌بخشی استان برای آب و فاضلاب شهری تویسرکان و تخصیص ۱۷ میلیارد تومان، اضافه کرد: گازرسانی به پاسگاه چندمنظوره، کارخانه آرد نوین و.... در مسیر چهارخطه تویسرکان به کنگاور با رفع مشکل تملک با برگزاری جلسات متعدد با حضور دستگاه‌های مربوطه انجام شد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به در نظر گرفتن اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی برای نصب تیرهای برق با هدف تأمین روشنایی مسیر خروجی تونل ولایت «چهارخطه جوکار به تویسرکان» تا پل گزندر تاکید کرد: تأمین روشنایی این مسیر با هدف کاهش تصادفات، تسهیل تردد و آرامش رانندگان و مسافران به عنوان یک پروژه تعریف و در حال اجراست.

وی دلیل کاهش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان در رقم حدود 7 میلیاردی را در گزارش روسای دستگاه‌های تویسرکان به مدیران کل دستگاه مربوطه و انعکاس آن در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان دانست و تاکید کرد: اکنون این اعتبارات برای شهرستان کم نشده چراکه شاخص‌های آن اصلاح شد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به کسب رتبه نخست استان توسط تویسرکان در جذب تسهیلات روستایی و وضعیت بسیار مطلوب در جذب تسهیلات عمرانی تصریح کرد: جذب تسهیلات عمرانی شهرستان در حال حاضر ۳۵ درصد است در حالی که قبلا این میزان تنها پنج درصد بود.

وی از برگزاری جلسه در استان به حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم تویسرکان در مجلس و دستگاه‌های مرتبط به منظور بررسی و رفع مشکل راه دسترسی دانشکده فنی و مهندسی این شهرستان بیان کرد: خوشبختانه برای راه دسترسی این دانشکده اعتبار گذاشته شد.

 انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار تویسرکان حسینی دهه مبارک فجر دستاوردهای انقلاب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه درباره برخی دستگاه‌ها

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بررسی جداول بودجه سال ۱۴۰۳ نشان می‌دهد هزینه وزارت امور اقتصادی و دارایی بیش از ۲۱۷ درصد و سازمان اداری و استخدامی ۱۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. این در حالی است که وزارت آموزش و پرورش ۲۰ درصد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های وابسته و تابعه آن ۱۶/۸ درصد افزایش هزینه داشته اند.

دیوان محاسبات کشور بر لزوم اقدام اصلاحی برای رفع تبعیض در این حوزه تاکید دارد.

دیگر خبرها

  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه درباره برخی دستگاه‌ها
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع
  • نشست برنامه‌های هفته سلامت تویسرکان
  • لزوم اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در گیلان