Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:30:54 GMT

تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۵۳۱۲

تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است

مدیرعامل بانک دی در اولین بازدید از واحدهای ستادی، تخصص گرایی و بکارگیری بهینه کارکنان در نقش‌های سازمانی را ضروری دانست. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ بازار اخبار سازمان‌ها و شرکت‌ها نظرات - اخبار بازار - به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، برات کریمی در جریان این بازدید که با هدف آشنایی بیشتر و تعامل مستقیم با کارکنان معاونت امور بین الملل ، اداره کل طرح و توسعه و اداره کل حقوقی انجام شد، ضمن کسب اطلاع از ساختار و وضعیت عملکرد هر حوزه، بازنگری در شرح وظایف و فرآیند فعالیت ها را پیش‌زمینه دستیابی به اهداف سازمان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
 بر اساس این گزارش، کریمی در بازدید از معاونت امور بین الملل با بیان این که توسعه روابط کارگزاری، شاهرگ اساسی و حیاتی برای رشد و توسعه تجارت خارجی کشور است، گفت: بدون برقراری تعامل و روابط بانکی مطمین و سریع، امکان رشد تجارت خارجی کشور فراهم نخواهد شد و باید با اتخاذ رویکردی جدید این حوزه تاثیرگذار را پویاتر کرد.
 مدیرعامل بانک دی با حضور در اداره کل طرح و توسعه ضمن دیدار و گفت و گو با مدیران و کارشناسان این واحد، نقش ادراه کل طرح و توسعه را در تدوین فرآیندهای سطوح مختلف ، تعیین استراتژی ها و اهداف کلان و برنامه‌ریزی ها و تحلیل های آماری برای ترسیم چشم انداز بانک بسیار حایز اهمیت دانست.
 وی همچنین دسترسی به آمار دقیق را پیش نیاز و ضرورت برنامه ریزی موفق عنوان کرد و به تجمیع آمارهای سازمان در اداره آمار، برنامه ریزی و مطالعات اقتصادی و پرهیز از جزیره ای عمل کردن واحدها در ارائه آمار تاکید کرد.
 مدیرعامل بانک دی در ادامه ضمن بازدید و گفت و گو با مدیران و کارشناسان اداره کل حقوقی گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه خاص بانک ها در کشور و انعقاد انواع قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی و نیاز به ارائه راهکارهای حقوقی و بانکی، تردیدی نیست که درک قواعد حقوق بانکی، مستلزم تسلط کامل به مسائل صنعت بانکی و آگاهی از ابعاد پرونده های بانکی و دانش خاص نسبت به حقوق بانکی است و انتظار می رود با وجود کارشناسان خبره در این حوزه پرونده های حقوقی بانک با سرعت بیشتری پیگیری شوند.
 گفتنی است، فریدون رشیدی، نائب رئیس هیئت مدیره، سید عبدالرضا سیف، مشاور مدیرعامل در امور بازرسی، مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت در این بازدیدها  حضور داشتند. انتهای پیام/ R1012123/P/S1407,1431/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: مازندران به عنوان نگین سرسبز ایران از مزیت‌های ویژه‌ای در تولید و تامین محصولات کشاورزی برخوردار می‌باشد به نحوی که رتبه اول در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی را به خود اختصاص داده و برخورداری از موهبت دریا و بنادر مستعد و قابل توسعه منطقه ویژه اقتصادی و قرار گرفتن در جایگاه منطقه آزاد تجاری، فرصت‌های بسیار مناسبی را در تامین امنیت غذایی و کالا‌ها و محصولات مورد نیاز کشور دارد که توجه مسئولین بر ایجاد و توسعه زیرساخت‌های آن یک امر ضروری می‌باشد.

وفائی نژاد با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در جهت رشد و توسعه فعالیت‌های تجاری با کشور‌های حوزه خزر شکل گرفته است، افزود: برخورداری و مزیت‌های حوزه خزر از جهت توسعه صادرات، خصوصا محصولات کشاورزی و نیز تامین کالا‌های مورد نیاز کشور از جمله روغن خام، گندم، دانه‌های روغنی، خوراک دام و ... همچنین ورود موقت کالا و ترانزیت و سوآپ آن می‌تواند منجر به توسعه چندوجهی استان و رشد اقتصاد دریاپایه گردد.

وی تسریع در توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله توسعه فعالیت‌های حمل و نقل ریلی و ایجاد شرکت‌های حمل و نقل سراسری و بین المللی و توسعه راه‌ها و ایجاد سیلو‌ها و مخازن را از ضروریات توسعه فعالیت‌های تجاری بر شمرد و تصریح کرد: این امر می‌تواند در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید و اشتغال و سرمایه گذاری و خلق موقعیت‌های جدید برای توسعه استان گردد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضرورت توجه به سرمایه گذاری پایدار برای ذخیره استراتژیک کالا از جمله ایجاد سیلو و مخازن روغن خام در استان را فرصتی مناسب برای دور زدن تحریم‌ها و پدافند غیرعامل در مقابل تهدیدات برشمرد و افزود: پروژه ساخت ۲۵ هزار تن مخازن روغن نکا و ضرورت تسریع در مصوبات دولت در این خصوص موجب رشد سرمایه گذاری بخش خصوصی در این زمینه خواهد بود.

وفائی نژاد در پایان به مزیت‌های تامین کالا‌های اساسی از جمله واردات ۸۰۰ هزار تن گندم و روغن خام که در دولت سیزدهم از مسیر بنادر استان مازندران صورت گرفت، اشاره کرد و اظهار داشت: بهره برداری از ظرفیت بنادر شمالی می‌تواند فرصت مناسبی برای افزایش تراز تجاری و رونق اقتصادی و توسعه مبادلات تجاری با کشور‌های حاشیه خزر، تامین مواد اولیه واحد‌های تولیدی و کالا‌های اساسی و استراتژیک کشور و دور زدن تحریم ها، کاهش هزینه‌های تمام شده واردات کالا‌های اساسی و صرفه جویی در منابع را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی