Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل گفت: حضور همه گرایش سیاسی در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات موجب شور و شوق و افزایش مشارکت مردم می‌شود.

به گزارش برنا،بهروز ندایی افزود: اگر تمامی گروه‌های سیاسی در انتخابات حضور داشته باشند شاهد مشارکت بیشتر خواهیم بود هرچند در انتخابات گذشته مشارکت مردم کمتر از۵۰ درصد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تبلیغات زودهنگام داوطلبان در استان افزود :تبلیغات قانونی نامزدها از ۲۴ بهمن ماه شروع می‌شود و پیش از این زمان نامزدها حق ندارند تبلیغ کنند.

ندایی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شده است، افزود: هزار و ۳۱۶ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف این استان برای جمع‌آوری آرای مردم دایر خواهد شد.

وی گفت: تعداد شعبه‌های ثابت اخذ رای به میزان ۶.۵ درصد افزایش یافته ولی تعداد شعبه‌های سیار در این دوره اضافه نشده است.

ندایی اضافه‌کرد: انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می‌شود و تلاش مسوولان استان بر این است انتخابات سالم و بدون تخلف برگزار شود.

معاون سیاسی استاندار اردبیل اظهارداشت: عزم جدی برای برگزاری سالم در مجریان انتخابات وجود دارد و مصمم هستیم با متخلفان انتخاباتی برخورد کنیم.

او با بیان اینکه وزارت کشور مجری انتخابات است، افزود: در ۱۰ دوره انتخابات مجلس مشارکت مردم در استان اردبیل حداکثر ۷۱.۱ درصد و حداقل ۵۱.۲ درصد بوده است.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل اعلام‌کرد: ۲۰ هزار نفر در فرایند برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این استان اعم از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت همکاری و مشارکت می‌کنند.

استان اردبیل دارای پنج حوزه انتخابیه شامل حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، حوزه انتخابیه مشگین‌شهر، حوزه انتخابیه گرمی، حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز است و در مجموع هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل انتخابات تبلیغات حضور در انتخابات گروه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است

«قدرتعلی حشمتیان» رییس دوره‌ای خانه احزاب ایران درگفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه انتظار ما در دور اول انتخابات مجلس بابت مشارکت مردم برآورده نشد اظهار کرد: ما می‌خواستیم مانند مجلس پنجم، فراکسیون‌های مختلفی از هر کدام از جریانات سیاسی اعم از اصول‌گرا، اصلاح‌طلب، اعتدال‌گرا و مستقل شکل بگیرد و مجلس از حالت یک‌دستی خارج شود اما این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: امیدواریم در دور دوم انتخابات، مشارکت خوبی رقم بخورد و افراد با رأی بالا وارد مجلس بشوند.

حشمتیان اضافه کرد: ان‌شاءالله مردم برای پیشرفت امور کشور و تقویت نظام، با پشتیبانی از غیورمردان سپاه و ارتش پای صندوق رأی بیایند و این تعداد نماینده باقی‌مانده را با رأی بیشتر به مجلس بفرستند؛ این مشارکت به نفع کشور و نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس دوره‌ای خانه احزاب ایران همچنین با تاکید بر توجه و حمایت از سپاه و حمایت از نیروهای مسلح گفت: در حال حاضر توجه‌ها عمدتاً به عملیات نیروهای مسلح است و فضای کشور متوجه انتخابات پیش‌رو نیست.

وی افزود: از این رو، رسانه‌ها خصوصاً سازمان صداوسیما با برگزاری مناظره و گفت‌وگو و با دعوت از هر چهار گروه اصولگرا، اصلاح‌طلب، مستقل و اعتدالگرا می‌تواند این فضاسازی را انجام بدهد تا مردم با آگاهی بیشتر، کاندیدای مورد نظر خود را به مجلس بفرستند.

حشمتیان با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی و تورم مساله اصلی مردم است اظهار کرد: علاوه بر کاهش تورم و گرانی‌ها باید حقوق برخی اقشار جامعه افزایش یابد تا از زیر خط قرمز خارج شوند و تحقق این امر، مستلزم تلاش است؛ متأسفانه با وجود اینکه نیروهای مسلخ خوب عمل می‌کنند، مسؤولین در بدنه دولت و مجلس عملکرد خوبی نداشته‌اند.

رئیس دوره‌ای خانه احزاب ایران اضافه کرد: مجلس آینده باید بتواند دولت را به تحرک بیشتر وادار کند و نافرمانی‌ها در بدنه دولت را از بین ببرد؛ همچنین رئیس‌جمهور محترم باید از وزرا بخواهد اولویت اول خود را توجه به معیشت مردم و اقتصاد قرار بدهند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6080138

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس