Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- منابع عراقی می‌گویند رئیس جمهور این کشور احتمالا امروز دوشنبه نخست وزیر جدید را معرفی می‌کند این در حالی است که شورای امنیت ملی عراق نسبت به مسدود شدن مسیرهای مواصلاتی هشدار داد. تاریخ انتشار: 16:25 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۷۲۴ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ اعتراض‌ها در عراق در حالی ادامه دارد که گروه‌های خشونت طلب در تلاش هستند تا کنترل راه‌های «بغداد»، پایتخت را در دست بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهم‌ترین تحولات عراق در ساعات اخیر عبارتند از:   *نخست وزیر عراق امروز معرفی می‌شود
منابع عراقی می‌گویند «برهم صالح»، احتمالا امروز دوشنبه، ۳۰ دی، نامزد نخست وزیری را معرفی می‌کند.    بیشتر بخوانید: مقتدی صدر خواستار تسریع در انتخاب نخست وزیر عراق شد  توافق اولیه جناح‌های سیاسی بر سر انتخاب نخست وزیر جدید
*صدور دستور دستگیری خشونت طلبان و اخلالگران
شورای امنیت عراق دستور بازداشت افرادی را که اقدام به بستن مسیر‌های مواصلاتی کنند، صادر کرد.
*زخمی شدن نیرو‌های امنیتی عراق
مقام‌های عراقی می‌گویند ۱۴ نفر از نیرو‌های امنیتی این کشور بر اثر درگیری‌ها در بغداد و پرتاب سنگ به سوی آنها زخمی شدند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عراق تحولات عراق برهم صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، این جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعر شعبی به بهترین شاعر در هر بخش دو میلیون دینار عراقی و دیپلم افتخار اهدا می کند و همچنین در هر دو بخش به دو نفر به ترتیب مبلغ 700 هزار و 500 هزار دینار عراقی اهدا می کند.

بنابر اعلام دبیرخانه اشعار ارسالی به این جشنواره را داورانی از عراق، عمان، سوریه، لبنان، فلسطین و ایران این جشنواره را داوری خواهند کرد.

دبیرخانه این جشنواره همچنین تصاویر بخش عکس خود را به شرح زیر منتشر کرده و از متقاضیان شرکت در این بخش خواسته است که با انتخاب هر کدام از عکس های زیر برای آنها شعری سروده و به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

علاقمندان به مشارکت در این جشنواره و مسابقه می توانند آثار خود را تا 20 ماه مبارک رمضان به آدرس ایمیل daftaresher.h@gmali.com ارسال نمایند.

متن کامل فراخوان نیز در لینک زیر قابل مشاهده است:  https://zil.ink/tofanalgawafi

دیگر خبرها

  • محسن رضایی با یک هواپیمای جنگنده به تهران آمد
  • نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • نخست‌وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • پاشینیان: برخی حلقه‌های قره‌باغ امنیت ملی ارمنستان را تهدید می‌کنند
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • تظاهر به بستن کمربند به قیمت جان پسر جوان تمام شد
  • تحولات اوکراین|زلنسکی دبیر شورای امنیت را هم برکنار کرد
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • حکیم خواستار اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ غزه شد