Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، همایون اسعدیان (عضو هیات انتخاب جشنواره فجر) در برنامه این هفته کافه‌آپارات در پاسخ به سوال فریدون جیرانی درباره بهترین بازی‌های فیلم‌های امسال گفت: پیمان معادی در «درخت گردو» خیلی انرژی گذاشته و من از کارش بسیار لذت بردم. وی افزود: پریناز ایزدیار هم در دو فیلم بازی می‌کند که هر دو خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان به‌طور حتم بازی قابل توجه و دیدنی دارد. ایزدیار هم بخاطر دو فیلمی که فیلم‌های خوبی هستند امسال در جشنواره به چشم می‌آید.

پریناز ایزدیار و محسن تنابنده در یک قاب | «سه کام حبس» راهی جشنواره می‌شود کد خبر 479428 برچسب‌ها سینما جشنواره فیلم فجر سینما - خانه سینما سینما گفتگو سینمای ایران سینما چهره‌ها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینما جشنواره فیلم فجر سینما خانه سینما سینما گفتگو سینمای ایران سینما چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در روزی مقابل سپاهان شکست خورد که در نیمه اول از این تیم پیش افتاد و فرصت خوبی داشت تا با غلبه بر تیم ژوزه مورایس، به رتبه چهارم صعود کند.

نکته جالب در این بازی حضور پرشور هواداران ملوان بود که تمام صندلی‌های ورزشگاه را پر کرده بودند و در این بین دو بازیگر تلویزیون هم در جایگاه ویژه برای هواداری از ملوان آمده بودند.

سپند امیرسلیمانی و امیرعلی نبویان دو هنرمندی بودند که امروز بازی را از نزدیک دیدند و شور و حال خاصی نیز در حین تماشای بازی داشتند. در پایان بازی نیز امیرسلیمانی با تمجید از هواداران ملوان گفت که این جو ورزشگاه را جای دیگری در ایران ندیده است.

دیگر خبرها

  • جنجال بزرگ نماوا در سینما؛ واقعا چقدر خرج می‌کنید؟
  • (ویدئو) اسعدیان: توهین کردی، دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد / بیانیه نماوا
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد
  • پاسخ همایون اسعدیان به توهین مدیر نماوا: دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم
  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین !
  • غافلگیری‌های جشنواره کن ۷۷ برای عاشقان سینما