Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان پارس اباد در سال جاری با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد،شهردار پارس اباد،رئیس انجمن کتابخانه های عمومی و دیگر روسای عضو این انجمن در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد امروز دوشنبه برگزار شد.

به گزارش برنا،عدالت حاجی پور در این جلسه ترویج فرهنگ کتابخوانی را از عوامل مهم پیشرفت جوامع بشری خصوصا در زمینه فرهنگی دانست و تصریح کرد: مطالعه، زمینه ساز توسعه در حوزه های مختلف است و هر چه قدر در این زمینه هزینه کنیم نه تنها هدر نمی رود،بلکه سرمایه گذاری در جامعه محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برپایی نمایشگاه کتاب در قالب یاس کبود را یکی از رویدادهای مهم شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: برگزاری برنامه های مشابه در زمینه فرهنگی میتواند زمینه ساز رشد و توسعه و غنای فرهنگی و فکری جوانان شود.

فرماندار با بیان اینکه برنامه های متنوع و پرمحتوایی در این نمایشگاه برای بازدید کنندگان و مخاطبان ارائه می شود،اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که در نوبه خود یک حرکت بزرگ محسوب می شود.

حاجی پور تجلیل از پیشکسوتان حوزه فرهنگی و اجتماعی را در اولویت نهادهای فرهنگی دانست و تاکید کرد: آثاری که تاکنون از سوی نویسندگان و داستان نویسان منطقه چاپ و منتشر شده اند،طی نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گیرند.

برگزاری مسابقه شهرستانی در دهه فجر،اجرای زنگ مطالعه در مدارس،رونمایی از کتاب ویژه کودکان و نوجوانان، عضویت نیم بها یا رایگان در ایام الله دهه فجر ، جشن ویژه روز زن،معرفی کتاب و دیگر عناوین متنوع رئوس برنامه هایی است که در دهه مبارک فجر امسال از سوی کتابخانه های عمومی به اجرا در خواهد آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشکسوتان ترویج فرهنگ سالن اجتماعات کتابخانه های عمومی معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا صدیقی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور فرماندار، امام جمعه و دیگر رؤسای ادارات و نهادها تشکیل شد، اظهار کرد: تجلیل از کارگران، دیدار با خانواده‌های معسر کارگری، بازدید از کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه این هفته از جمله برنامه‌های حوزه کار در هفته کار و کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی در شهرستان است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد در این جمع به مشکلات ناشی از عدم توجه به مسائل ایمنی در ادارات و فضای کار اشاره کرد و گفت: به طور کلی مرتب بودن وسایل و ایمنی محل کار از بروز مصدومیت برای کارکنان جلوگیری کرده و میزان بهره‌وری افراد را افزایش می‌دهد.

وی گفت: مرتب بودن این مزیت را دارد هنگامی که افرادی از خارج سازمان وارد محیط کار می‌شوند، تأثیر مثبتی بر روی آن‌ها خواهد گذاشت و دقت داشته باشید که ایمنی محیط کار یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه داشت.

صدیقی رضایت کارمندها را یکی از مواردی دانست که در بسیاری از محیط‌های کار به عنوان ایمنی محیط کار از آن یاد می‌کنند لذا کارمندی که از لحاظ روانی، امنیت شغلی داشته باشد، می‌تواند بهتر کار کند و راندمان کار را افزایش دهد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد با بیان اینکه میزان رضایتمندی کارکنان با امکانات مختلف افزایش پیدا می‌کند اظهار کرد: ایجاد فضای کافی و اهمیت به میز و صندلی کارمندان از ملزومات است.

وی ایمنی محل کار را شامل کلیه فرآیندها، پروتکل‌ها و راهنمایی‌هایی است که برای کمک به کاهش خطرات در محل و کاهش میزان آسیب و بیماری وجود دارد.

صدیقی مزیت‌های یک محیط آرام و مرتب و ایمن شده را مورد اشاره قرارداد و افزود: هنگامی که نیروی کار تعهد خود را به ایمنی نشان می‌دهد، خطرات مختلف در محل به سرعت شناسایی و اقدامات اصلاحی را می‌توان انجام داد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد گفت: افزایش کارایی و بهره‌وری، کاهش هزینه‌های جراحات و بیماری و خسارت بیمه با آسیب دیدگی کمتر کارگران در محل کار، تقویت روحیه کارکنان و فرهنگ ایمنی قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر تأثیر دو چندانی را دارد.

کد خبر 6088159

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • نامگذاری یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»