Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ مسئول اجرای طرح ملی فهما در البرز از مشارکت 90 درصدی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در این طرح خبر داد و گفت: از زمان اجرای این طرح برنامه‌های کانون‌های مساجد بسیار پربارتر شده است.

حجت الاسلام کاظم شکری، مسئول اجرای طرح ملی فهما در البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز اظهارکرد: میانگین مشارکت فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در طرح ملی فهما ۹۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همزمان با اجرای این طرح در البرز، شاهد رشد برنامه‌ها و رقابت ثبت فعالیت‌ها در سامانه فهما از طرف فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بودیم.
این مسئول با اشاره به رشد فعالیت‌های برنامه‌محور در سطح کانون‌های مساجد، عنوان کرد: از آنجا که برنامه‌های اثرگذار مانند شعر، تئاتر، سرود و دیگر موارد هنری و فرهنگی حائز رتبه بیشتری بودند، روند فعالیت کانون‌های مساجد نیز در این حوزه‌ها متمرکز شده است.
شکری با اشاره به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برتر استان در اجرای طرح فهما گفت: کانون فرهنگی ثامن در ماهدشت کرج و کانون راهیان قدس در مسجد جامع امیرالمومنین(ع) رتبه‌های برتر طرح فهما در البرز را کسب کردند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت اثرگذاری طرح فهما در پویایی هرچه بیشتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گفت: از زمان اجرای این طرح برنامه‌های کانون‌های مساجد بسیار پربارتر شده است.
مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در پایان تعطیل شدن کانون‌های غیرفعال در سطح استان را بخشی از عملکرد اجرای طرح فهما دانست و گفت: در حال حاضر ۳۸۵ کانون فرهنگی هنری مسجد در البرز فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی شکری کانون مساجد طرح ملی فهما ثامن راهیان قدس مسجد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان