Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از مشهد، حافظ با تاکید بر نقش مشارکت مردمی در خدمت رسانی بهتر به شهروندان، تصریح کرد: ضروری است شهروندان با همکاری و تعامل همیشگی با خادمین خود در مجموعه شهرداری و حفظ نظافت معابر و جلوگیری و خودداری از پراکنش پسماند در جداول و کانا‌لها ، عدم تخلیه ضایعات ساختمانی و مصالح همکاران ما را در خدمت رسانی بهتر یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا عادی شدن وضعیت جوی در سطح شهر کلیه نیروهای خدمات شهری این منطقه در آماده باش به سر می برند.

محمود حسینی رئیس اداره خدمات و محیط زیست شهری شهرداری منطقه 10 مشهد نیز درخصوص تعداد نیروها و تجهیزات این اداره، تصریح کرد: همزمان با آغاز بارش باران و برف، 270 نیروی کارگری و 6 کارشناس خدمات شهری به همراه 15 دستگاه ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری از جمله گریدر، بنز برف روب ،خاور برف روب، نمک پاش مکانیزه، تانکر آبکشی، خاور کمپرسی به حالت آماده باش درآمده اند.

 وی افزود: خوشبختانه با آمادگی، حضور و فعالیت به موقع کارگران و کارکنان و ماشین آلات خدمات شهری و از طرفی اقدامات مناسب و موثر در زمینه احداث، لایروبی  و پاکسازی کانال ها، اصلاح و بازسازی جوی، جداول و کانیووهای سطح منطقه، تاکنون مشکل آبگرفتگی، راه بندان و... مشکلی در معابر منطقه به وجود نیامده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آماده باش بارش باران خدمت رسانی مشکلات مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان

میکائیل توحیدی شهردار شبستر در این مراسم با اشاره عملکرد مجموعه شهرداری گفت:در مدت محدود توانسته ایم این ماشین آلات جدید را با مبلغ ۲۰ میلیارد تومان خریداری کنیم.

وی افزود:مجموعه شهرداری شبستر تلاش می‌کنند در خدمت رسانی به مردم فرهنگ دوست شبستر در حد و جایگاه این مردم تلاش کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد