Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد ۱۶ نفر از نخبگان شاهد و ایثارگر استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های مختلف روز دوشنبه، ۳۰ دی ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی طی همایشی تجلیل شدند.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی، نماینده ولی در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در این همایش گفت: افتخارات زیادی نصیب کشور ما شده و این افتخار، شکوه و عظمت روز به روز بیشتر خواهد شد و این عظمت مرهون تلاش، زحمت و فداکاری انسان هایی است که خوب می فهمند، می دانند، می نویسند، کار می کنند و به موقع خوب جان می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشور و نظام ما، محصول رنج و زحمت کسانی است که جان دادند در سالیان متمادی زندان رفتند، زجر کشیدند تا این انقلاب با این ماهیت و هویت شکل گیرد. مدیریت صحیح این نظام در ابعاد مختلف و با آرمان های الهی و جهانی احتیاج به زحمت، عالم، دانشمند و نخبه علمی دارد.

حجت الاسلام حسینی اظهارکرد: هر جامعه و کشوری که علم در آن جا رشد کرده قدرت هم رشد کرده، هر جامعه ای که علم دچار عقب گرایی شده یا به علم دست نیافتند، آن جامعه، جامعه فقیر، سلطه پذیر و زیر چکمه های استعمار و استکبار قرار گرفته است.

نماینده ولی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا می توانید قدرتمند شوید، پیشرفت کنید، بالاترین قدرت و زیربنایی ترین پیشرفت ها در ابعاد مختلف قدرت علمی است. اگر کسی به علم دست یافت قدرتمند می شود.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: دانشمندی که علمش، قلمش و بیانش در اختیار استکبار قرار دارد، مایه ننگ برای جامعه اش است. اگر در کنار رشد علمی، رشد اخلاقی شکل نگرفت آن علمی که باید مهد خدمت و پیشرفت بشر شود، به انسان خیانت می کند.

سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش با بیان اینکه در این استان حدود ۱۲۰ نخبه علمی براساس تعریف نخبگان وجود دارد، گفت: این تعداد شامل ۳ دکترا عمومی، ۳ نفر دکترا فوق تخصص، ۱۵ نفر متخصص ، ۲۴نفر phd، ۲۲نفر هم دانشجوی دکتریphd  و ۵۳ نفر نیز کارشناس ارشد می شوند.

وی بیان کرد: بنیاد شهید استان تفاهم نامه با بنیاد نخبگان استان دارد و همکاری های مطلوب با هم داریم که امیدواریم این تفاهم نامه خروجی خوبی داشته باشد.

دکتر عادل مهری، مدیرکل دفتر دانش پژوهان شاهد و ایثارگر نیز در این همایش گفت: در بنیاد شهید تلاش کردیم رویکرد ما حل مساله و مشکلات جامعه ایثارگری باشد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی بیان کرد: به مدیران ارشد استانی پیشنهاد می شود که از ظرفیت جامعه ایثارگری در مدیریت ها استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، حمدالله اکوانی، رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ما در بنیاد نخبگان به طور کامل خدمت جامع شاهد و ایثارگر هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كهگيلويه و بويراحمد بنیاد شهید نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مهدی رهنما معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در نخستین جلسه ستاد شاهد و ایثارگر استان خراسان رضوی با بیان فعالیت‌های ستاد شاهد و ایثارگر این واحد دانشگاهی اظهار کرد:‌ با بهرمنده از مراجع تصمیم‌ساز شاهد اقدامات مهم و ارزنده‌ای برای حل مشکلات ایثارگران هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات شاخص این واحد دانشگاهی گفت: واحد تربت‌حیدریه با بیش از۴ هزار و ۳۰۰ دانشجو، حدود ۴۰ درصد از متقاضیان تحصیل در آموزش عالی تربت‌حیدریه و شهرستان‌های همجوار در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

محمد حاتمی افزود: خدمت به خانواده‌ شاهد و ایثارگر افتخاری بوده و وظیفه ما تا حد امکان برطرف کردن مشکلات تحصیلی آنان است.

دنیا فهمیده که انقلاب اسلامی ایران هیچ تهدیدی هراس ندارد

مسئول امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز عنوان کرد:‌ دنیا فهمیده که انقلاب اسلامی ایران قوی از هیچ تهدید نظامی، امنیتی و اقتصادی هراسی ندارد و این برای ما ارزشمند است.

عابدین عابدی با تأکید زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد:‌ خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران سعادتی است که نصیب ما شده و باید برای حل مشکلات آموزشی و ابهامات بخشنامه‌ای این قشر تلاش کنیم.

وی هدف از برگزاری این جلسات را آگاهی و آشنایی با فعالیت‌های سایر واحد‌های دانشگاهی دانست و از برگزاری جلسات مشترک با معاونان فرهنگی و مسئولان ستاد شاهد و ایثارگر استان در آینده خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • خانه نخبگان بستری برای شناسایی کنشگران علمی کشور
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد
  • استقبال دانشگاهیان از جشنواره شهید آوینی ۳ برابر سال گذشته بود