Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی از سری برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام با مضمون جلوه‌های فرهنگ رضوی، تا دهم بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، این اداره کل با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هفتمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در فضای مجازی را با عنوان «امام رضا را دوست دارم» برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، هم‌افزایی فعالان عرصه فضای مجازی در ترویج آموزه‌های دینی و اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا (ع) در جامعه، تجلیل از فعالان فضای مجازی در حوزه گسترش فرهنگ رضوی و تولیدکنندگان آثار فاخر با رویکرد فرهنگ دینی و تولید محتوا با رویکرد ارزشی، دینی و انقلابی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

ارزش‌های اخلاقی (صداقت- امانتداری- کرامت انسان ها- حفظ آبروی افراد- رزق حلال و...) و ضد ارزشهای اخلاقی (دروغ- خیانت در امانت- تهمت و افترا- حرام خواری و..) ، ارزش های اجتماعی (روابط اجتماعی - روابط خانوادگی- روابط با گروه دوستان- وقف- کار و تولید- مسئولیت پذیری- محیط زیست و...) ، ارزش های حاکمیتی (اهداف نظام اسلامی- عدالت- رسیدگی به امور مردم- روابط متقابل مردم و مسئولان و...) ، زیارت (زیارت عارفانه- خاطرات سفر زیارتی- دلنوشته های زیارت - واگویه های زیارت- زیبایی و معنویت حرم مطهر- شفاعت و...) از جمله موضوعاتی است که می‌توان برای شرکت در جشنواره از آن ها استفاده کرد.

برای اینکه موضوعات مناسبی تهیه شود علاقمندان می توانند از منابعی مانند آموزه‌های قرآن کریم، احادیث اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) و سخنان و آثار بزرگان، صاحبنظران، اندیشمندان و هنرمندان برای تولید و انتشار آثار مناسب در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن­‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استفاده کنند.

آثار منتشره در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن­‌های پرمخاطب فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با هشتگ امام_رضا_را_دوست_دارم در قالب‌های عکس نوشته، متن، گرافیک و اینفوگرافی، ویدئو و نماهنگ (کلیپ)، پویانمایی (انیمیشن) و موشن گرافیک می­‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ٠٢٨٣٣٦٩١٤٠٤-٠٢٨٣٣٦٩١٤١٢  دبیرخانه جشنواره رضوی تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه‌شب‌بازی با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان تمدید شد و هنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است.

این جشنواره به میزبانی خانه‌موزه خیمه‌شب‌بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه‌موزه خیمه‌شب‌بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند.‌

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل‌شده را به همراه سایر مدارک به آدرس بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه اسلامی ندوشن، پلاک ۶، کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا، از طریق پست یا به صورت حضوری ارسال کنند.

نخستین جشنواره سراسری خیمه‌شب‌بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6087716 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی