Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،   امام جمعه خرم آباد با اشاره به وقف ۱۲ هکتار از زمین‌های ورودی شهر خرم آباد در منطقه کمالوند به همت بیت مرحوم آیت الله قاضی (ره) گفت: انتظار می‌رود با حمایت‌های تولیت آستان قدس شاهد تسریع در ساخت این زمین‌ها برای احداث بیمارستان و همچنین زائر سرا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، گزارشی از وضعیت شاخصه‌های استان در ابعاد دینی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی ارائه شد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با قدردانی از مساعدت و حمایت‌های آستان قدس رضوی و حضور تولیت محترم این آستان در زمان وقوع سیل فروردین ۹۸ در استان لرستان، بیان داشت: تولیت آستان قدس رضوی در جریان وقوع سیل در لرستان به یاری مردم سیل زده شتافتند و با همت همه نیرو‌های جهادی، روند بازگشت زندگی عادی در مناطق سیل زده لرستان هم اکنون در جریان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه لرستان استانی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوان در همه زمینه‌ها است، افزود: امید می‌رود تولیت آستان قدس در راستای تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی برای رفع محرومیت زدایی از استان همچون گذشته لرستان را یاری دهد تا شاهد شکوفایی و توسعه بیش از پیش استان در عرصه‌های گوناگون باشیم.

او با بیان اینکه مردم استان لرستان، مردمی ولایی و انقلابی هستند، خاطر نشان کرد: امید می‌رود با مساعدت‌های بیش از پیش تولیت آستان قدس شاهد کاهش آمار بیکاری و ایجاد اشتغال در لرستان باشیم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به وقف ۱۲ هکتار از زمین‌های ورودی شهر خرم آباد در منطقه کمالوند به همت بیت مرحوم آیت الله قاضی (ره) گفت: انتظار می‌رود با حمایت‌های تولیت آستان قدس شاهد تسریع در ساخت این زمین‌ها برای احداث بیمارستان و همچنین زائر سرا باشیم تا این اقدام علاوه بر ترویج سنت حسنه وقف از سوی واقفان خیراندیش، در رفع مشکلات استان در زمینه‌های گوناگون نیز موثر باشد.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی، مساعدت خود را برای محرومیت زدایی از لرستان اعلام کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولایت فقیه وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت:با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۱۵ استان کشور و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران شاهد کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران بوده‌ایم.

وی افزود: پیرو دغدغه‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ پیرامون پدیده زمین خواری و لزوم ساماندهی و حفاظت از اراضی حساس و آسیب پذیر کشور، در اواخر سال ۱۴۰۱ سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک در استان تهران رونمایی شد.

نیکوکار اشاره کرد:کاهش پرونده‌های قضایی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور، مدیریت یکپارچه اراضی کشوراز طریق نظارت ماهواره ای، حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزات، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوز‌ها از مزیت‌های این سامانه محسوب شده و با بهره برداری کامل از آن می‌توان به این نتایج رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • پویش با زمین مهربان باشیم به اجرا در آمد
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • پاکسازی ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جمع آوری زباله های ورودی شهر خواف به مناسبت روز زمین پاک
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک
  • هوای زمین را داشته باشیم