Web Analytics Made Easy - Statcounter

قنبرعلی قنبری دارنده مدال طلای رشته ورزشی کوراش در سال ۲۰۱۷، علی معلومات مربی تیم ملی جودو و دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی، جعفر پهلوانی دارنده مدال نقره مسابقات جهانی کوراش در سال ۲۰۱۹ و محمد آبرومند دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کوراش سال ۲۰۱۷، مدال‌های خود را به این شهید بزرگوار تقدیم کردند.

همچنین معصومه زارعی دارنده مدال برنز مسابقات والیبال نشسته بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، حمید باوفا مربی تیم ملی کشتی فرنگی، وحید دادخواه دارنده مدال نقره مسابقات جهانی جوانان جهان در سال ۲۰۱۸ نیز مدال‌ها و عناوین پرافتخار خود را به شهید سلیمانی اهدا نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد فرجی قهرمان دو و میدانی کارگران جهان، سعید دهنوی و سیروس خالیق دارنده مدال‌های طلای کاراته در رقابت‌های بین‌المللی جام بشار اسد و دانشجویان جهان و در رشته دو و میدانی، حدیثه رئوف و تکتم دستاربندان دارنده مدال‌های نقره نوجوانان و جوانان آسیا نیز در جمع ۱۵ اهداگر مدال به شهید سلیمانی قرار دارند.

کیان علیزاده نیز مدال جهانی برنز مسابقات جوجیتسو جوانان، فاطمه عزتمند مدال برنز مسابقات بین‌المللی سبک‌های آزاد و تیم کاتای کاراته بانوان خراسان رضوی نیز مدال طلای مسابقات بین‌المللی کاپ آزاد ترکیه را به سردار سلیمانی اهدا کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این مراسم گفت: امروز حرکت ارزشی از سوی ورزشکاران استان در جهت تکریم مقام شهدا صورت گرفت و اهدای مدال به سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی مایه افتخار جامعه ورزش این استان است.

فرزاد فتاحی، شهدا را قهرمانان واقعی دانست و افزود: مدال‌های آسیایی و جهانی ورزشکاران استان که امروز اهدا شد به خاطر رشادت‌های شهید سلیمانی و همرزمان ایشان در جای جای مرزهای کشورمان بوده است، تلاش فرزندان کشور در راه تامین امنیت زمینه قهرمانی و افتخارآفرینی ورزشکاران ما را مهیا کرده و برگزاری این مراسم تحفه ناقابلی از جامعه ورزش استان به پیشگاه شهدای گرانقدر است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: سردار شهید سلیمانی در زمان آغاز فتنه شام توسط داعش، وارد سوریه شد و در همان روزهای نخست توانست با نیروهای مقاومت عناصر داعش را که تا اطراف کاخ ریاست جمهوری این کشور پیش آمده بودند، عقب بزند و حکومت سوریه را حفظ کند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی غفورپور افزود: هدف از ورود به سوریه، دفاع  از حکومت بشار اسد نبود بلکه اگر سوریه سقوط می‌کرد در ادامه آن لبنان نیز سقوط می‌کرد و راه برای فعالیت رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن در منطقه هموار می‌شد.

وی ادامه داد: اگر در آن سال‌ها از سقوط دولت سوریه جلوگیری نمی‌شد رژیم صهیونیستی تاکنون در مرزهای غربی و سواحل خلیج فارس حضور یافته و امنیت کشور را به مخاطره می‌انداخت.

برچسب‌ها سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی مشهد اسرائیل مسابقات جهاني كوراش قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه امام رضا ع خراسان رضوی مشهد اسرائیل مسابقات جهاني كوراش قاسم سلیمانی سپاه امام رضا ع خراسان رضوی مشهد اسرائیل مسابقات جهاني كوراش قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص محلی علیزاده پس از کسب طلای آسیا | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر علیزاده، نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده سه مدال طلای آسیا و نقره بازی‌های آسیایی، در ادامه رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک، پایتخت قرقیزستان، در دیدار فینال مقابل نورسلطان تورسینوف، کشتی‌گیر کهنه‌کار قزاق و دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز آسیا، روی تشک رفت و در پایان با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و اولین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

کد خبر 844719 منبع: ایسنا برچسب‌ها کشتی فرنگی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین
  • رقص مازندرانی کشتی گیر ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • رقص محلی علیزاده پس از کسب طلای آسیا | ویدئو
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور