Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@16:08:53 GMT

پخش سریال «جعبه خاتم» به کارگردانی ژاله علو

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۶۰۵۸

پخش سریال «جعبه خاتم» به کارگردانی ژاله علو

پخش سریال جدید پنج قسمتی «جعبه خاتم» به کارگردانی ژاله علو امشب، سی‌ام دی ماه از رادیو نمایش آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این سریال رادیویی که همزمان با سالروز سانحه دلخراش «پلاسکو» از رادیو نمایش پخش می‌شود را علیرضا مهربان برای رادیو نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: پسری ۱۷ ساله پدر آتش‌نشانش را در سانحه‌ای دلخراش از دست می‌دهد، پس از این اتفاق او دچار افسردگی می‌شود و مادربزرگش در تلاش است تا این مشکل را حل کند در این بین پسر، جعبه خاتمی را پیدا می‌کند که پدرش برای او به یادگار گذاشته است و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

در این نمایش رادیویی مهین نثری، ماندانا اصلانی، شیما جان قربان، رامین پورایمان، امیر فرحان نیا، نازنین مهیمنی، حواالهویی، بهرام ابراهیمی، مجید حمزه، نسرین زارع، حمید یزدانی ابیانه و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

«جعبه خاتم» به تهیه‌کنندگی محمد مهاجر، کارگردانی ژاله علو، صدابرداری علی اکبر طاهری و افکتوری نازنین حسن‌پور از امشب سی‌ام دی ماه، ساعت ۲۰ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژاله علو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روزهای تمرین را پشت سرمی‌گذارد.

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و... همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهرهای مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است. همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ۱۰ جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

کد خبر 6087516 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • خاطره مسعود فروتن از چگونگی ورود افراد به جعبه رادیو + فیلم