Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،با وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان و دیگر استان‌های جنوبی کشور ارگان‌هایی از جمله هلال احمر برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به هموطنانشان آماده شده اند.

با توجه به پیام مقام معظم رهبری برای یاری رساندن بیشتر سیل زدگان در جهت ارائه کمک‌های مردمی و درمانی با رویکرد کاهش آسیب‌های ناشی از سیل جمعیت هلال احمر یکی از ارگان‌های، آماده خدمت رسانی به هموطنان درگیر سیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌های عامل، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت، شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران، شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۸۸۲۲۵ نزد بانک تجارت واریز کنند، همچنین یکی دیگر از راه‌های کمک نقدی به سیل زدگان استان سیستان بلوچستان شماره گیری کد #۱۱۲* است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه دهک‌ های ۱ تا ۳ واریز شد

به گزارش پارس نیوز ، یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه قابل برداشت است.

 

همچنین یارانه دهک‌های چهارم تا نهم درآمدی هم روز پنجشنبه (۳۰ فروردین) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند
  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها
  • زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • یارانه نقدی چه کسانی واریز شد؟
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی از طریق کارت‌خوان نانوایی‌ها
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی
  • یارانه دهک‌ های ۱ تا ۳ واریز شد