Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@14:40:03 GMT

آلودگی صوتی در19نقطه تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۶۳۸۹

بر اساس اطلاعات ایستگاه های ثابت سنجش صوت در تهران، در ۱۹ نقطه، آلودگی صوتی در مرحله خطرناک قرار دارد. ناطقان: بر اساس اطلاعات منتشر شده از ایستگاه‌های ثابت سنجش صوت در تهران، آلودگی صوتی در ۱۹ نقطه در مرحله خطرناک قرار دارد که نسبت به روز گذشته آلودگی صوتی کاهش یافته است.

ایستگاه‌های میدان نماز، خراسان، افسریه، نیروی هوایی، بعثت، منطقه ۱۸، الغدیر، نواب صفوی، حکیم،  میدان تهرانسر، تهرانسرگلها، همت، آریاشهر، شهران، توحید، مترو، بهاران، همت، ستاد بحران ۱۲ و آذری ایستگاه‌هایی هستند که شاخص آنها بالای ۷۰ و خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین ۷ نقطه دارای شاخص آزاردهنده و۳ نقطه نامناسب برای کودکان و بیماران است و از میان ایستگاه‌های ثابت سنجش صوت در تهران فقط ۵ نقطه وضعیت مناسب و سالم دارند. منبع: مهر برچسب ها: وضعیت خطرناک ، آلودگی صوتی ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وضعیت خطرناک آلودگی صوتی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برگزاری جشنواره دیار علویان اشاره کرد و گفت: این جشنواره در ۳۰ نقطه ساحلی و تفرجگاه‌های استان توسط گروه‌های جهادی پیش‌بینی شده است.

او افزود: بیش از ۳۲۵ برنامه از آغاز تا پایان ستاد اجرایی خدمات سفر پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: این برنامه‌ها در ۲۲شهرستان استان در ۳بخش فرهنگی، هنری و رسانه و تبلیغات برگزار می‌شود.

آهنگر با اعلام اینکه متولی اجرای برنامه جشنواره علوی در سواحل و تفرجگاه‌ها سپاه کربلا مازندران است، از برگزاری محافل انس با قرآن با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، سازمان تبلیغات، اوقاف و امورخیریه و این اداره کل خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برپایی ایستگاه‌های افطاردهی ساده، جام رمضان با دو ورزش فوتسال و کشتی، ایستگاه سلامت در کنار ایستگاه‌های فرهنگی در همه شهرستان‌های مازندران اشاره کرد و افزود: دربحث اقامه نماز روحانیون به تمام شهرستان‌ها، سواحل، تفرجگاه‌های استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی اعزام شدند.

او گفت: نمایشگاه‌های نوروزی صنایع‌دستی، سوغات و مشاغل خانگی در سطح استان با همکاری میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شهرداری‌های استان برپا شد.

آهنگر همچنین به برپایی ایستگاه‌های نوروزی در بسیاری از ورودی‌های استان همچون چالوس، آمل، قائم‌شهر، رامسر و گلوگاه اشاره کرد و افزود: اهدا بسته‌های فرهنگی، کتاب، مراسم نوروزخوانی و نصب المان‌های ویژه ماه رمضان و عید نوروز در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی حادثه‌ساز در مراغه
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوا در دهمین روز فروردین ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کاهش قابل ملاحظه رشد گیاهان با افزایش آلودگی صوتی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق