Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی از حضور 11 ورزشکار در ترکیب اصلی تیم ملی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، جلسه دوم سازمان تیم های ملی فدراسیون با هدف ارزیابی عملکرد دو و میدانی کاران در مسابقات بین المللی دو و میدانی داخل سالن دهه فجرو انتخاب ترکیب تیم ملی دو و میدانی داخل سالن ایران برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا  با حضور پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون، کارشناسان و دیگر اعضا، بعد از ظهر امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین شایان سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی در اینخصوص در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: « در نشست امروز پس از ارزیابی عملکرد ورزشکاران تیم های شرکت کننده در مسابقات دو و میدانی داخل سالن تهران که تعدادی از دو و میدانی کاران حدنصاب های تعیین شده را به ثبت رساندند، سجاد هاشمی آهنگری، حمیدرضا کیا، شاهین مهردلان، محمدرضا طیبی به ترکیب اصلی تیم ملی دعوت شدند. همچنین عرفان محمودی، پریچهر شاهی، تکتم دستاربندان نیز که در رده سنی جوانان هستند با توجه به اینکه سال آینده مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را در پیش داریم با هدف ایجاد شرایط توسعه برای تیم ملی بزرگسالان در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند.»

شایان با اشاره به عملکرد فرزانه فصیحی در مسابقات اخیر گفت: « فرزانه فصیحی در مسابقات بلگراد صربستان در ماده 60 متر عملکرد مطلوبی داشت. او با ثبت رکورد جدید ملی و حدنصاب تعیین شده با نظر اعضای سازمان تیم های ملی نیز به ترکیب تیم ملی دعوت شد.»

وی خاطرنشان کرد: « در جریان برگزاری مسابقات بین المللی دو و میدانی داخل سالن نیز تعدادی از ورزشکاران به رکوردهای حدنصاب نزدیک شدند که تصمیم گرفتیم آنها را به یک دوره مسابقه رکوردگیری دعوت کنیم تا عملکرد آنها را دوباره مورد ارزیابی قرار دهیم. سارا ندافی و سیدامیر زمان پور نیز ورزشکارانی بودند که رکوردهای ورودی را در مسابقات انتخابی مجدد که روز گذشته برگزار شد کسب کردند. رضا قاسمی نیز با توجه به ثبت رکورد قابل توجهش و اختلاف ناچیز با رکورد ورودی با نظر اعضای سازمان تیم های ملی به ترکیب تیم ملی دعوت شد.»

نهمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا طی روزهای 23 و 24 بهمن ماه در هانگ ژو چین برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی تیم ملی تیم های ملی دوومیدانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد

هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی زمان پیشنهادی برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را بررسی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون دوومیدانی از جمله فدراسیون‌هایی است که با سرپرست اداره می‌شود. پس از استعفای هاشم صیامی در اردیبهشت 1402، افشین داوری مسئولیت سرپرستی را بر عهده گرفت، اما پس از نزدیک به 6 ماه سکان سرپرستی را به مهدی مبینی تحویل داد. مبینی هم که قرار بود انتخابات را برگزار کند، سودای ریاست داشت و به دلیل ثبت‌نام در انتخابات، از سمتش کنار کشید تا حسین مطیعی در 26 اسفند به عنوان سومین سرپرست دوومیدانی منصوب شود.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

در همان اوایل حضور مطیعی، مهلت ثبت‌نام از نامزدهای ریاست به پایان رسید و 13 نفر به نام‌های احسان حدادی، مهدی مبینی، افشین داوری، ایرج عرب، مهران تیشه‌گران، هاشم خزایی، عنایت حسن‌پور، هاشم صیامی، سیدعلی کریمی، روح‌الله عسگری، مصطفی زرین‌افضل، عباسعلی مدیح و مهدی شریعتی فیض‌آبادی نام‌نویسی کردند.

با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات، پژمان معتمدی که دو بار در سال‌های گذشته به عنوان دبیر مجمع حضور داشت، به عنوان سرپرست دبیری منصوب شد تا امور مربوطه را انجام بدهد. اصلی‌ترین ماموریت معتمدی برگزاری مجمع انتخاباتی است، البته که باید مقدمات این کار فراهم شود. یکی از این مقدمات برگزاری جلسه هیئت رئیسه به منظور پیشنهاد تاریخ مورد نظر برای برگزاری انتخابات است. بر همین اساس قرار است جلسه هیئت رئیسه هفته آینده برگزار شود تا اعضای آن، پیشنهاد خود را برای زمان برگزاری انتخابات ارائه کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به بررسی صلاحیت مدیریت نامزدها، انتخابات دوومیدانی در خرداد ماه به انجام برسد تا این فدراسیون پس از یک سال بالاخره رنگ حضور یک رئیس را به خود ببیند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند