Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:38:13 GMT

زمستان، فصل همیشه خوش یمن برای وینیسیوس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۶۴۶۴

زمستان، فصل همیشه خوش یمن برای وینیسیوس

بار دیگر زمستان و درخشش وینیسیوس در رئال مادرید. او برابر سویا ستاره کهکشانی ها بود.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، وینیسیوس جونیوز ستاره 19 ساله برزیلی، روزهای پر فراز و نشیبی را در رئال پشت سر گذاشته است. او تابستان 2018 به رئال مادرید اضافه شد و مورد توجه جولن لوپتگی مربی وقت رئال قرار نگرفت و به تیم دوم تبعید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینی اما با اخراج لوپتگی و آمدن سولاری جان تازه ای گرفت و از ژانویه 2019 بود که درخشش با رئال را شروع کرد.

 

 

 

 

او پیوسته و بدون افت تا ماه مارس پیش رفت ولی به دلیل مصدومیت در بازی برگشت مقابل آژاکس، بیش از دو ماه به دور از میادین ماند. مصدومیتی که برای وی گران تمام شد و او نتوانست اعتماد زیدان را به خود جلب کند.

 

ابتدای فصل جاری نیز شرایط یکسان بود و وینی پشت سر رودریگو گوئس قرار گرفت. ستاره خوش تکنیک برزیلی که هنوز در تمام کنندگی دقت لازم را ندارد، در فصل جاری به ندرت در ترکیب ثابت رئال قرار گرفته ولی شاید بازی دو روز پیش برابر سویا معادلات در مورد او را تغییر دهد.

وینی در 20 دقیقه پایانی وارد زمین شد و روند بازی را کاملا به سود رئال عوض کرد. او در سمت چپ هر زمان اراده کرد، مدافعان سویا را از پیش رو برداشت و چند موقعیت عالی گلزنی را خلق کرد. درخشش وینی تشویق های هواداران حاضر در برنابئو را به دنبال داشت و حالا بسیاری معتقدند که خق اوست که به جای رودریگو از ابتدا در ترکیب رئال قرار بگیرد.

وینیسیوس سخت در تلاش است تا اعتماد زیدان را جلب کند و البته می داند که سرمربی فرانسوی کاملا به ارزش های او واقف است. او در صورت تداوم و ادامه درخشش در بازی های پیش رو می تواند به رویای خود برسد؛ جایگاه ثابت و بی جانشین در تیم کهکشانی.

 

 

 

وینیسیوس جونیور رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینیسیوس جونیور رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه مونتجوئیک روبروی پاری سن ژرمن به میدان رفت و با نتیجه باورنکردنی 1-4 مقابل این تیم شکست خورد تا از صعود به دور بعدی بازمانده باشد. 

این تیم در ابتدا موفق شد با تک گل رافینیا از حریف پیش بیفتد تا کار شاگردان لوئیس انریکه برای بازگشت به بازی، خصوصا با توجه به شکست در بازی رفت بسیار سخت به نظر برسد اما بازیکنان پی اس جی موفق به انجام این کار شدند تا به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کنند. 

کنده پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره این شکست صحبت کرد:« این باخت برای ما بسیار دردناک است. ما اشتیاق بسیاری داشتیم که بتوانیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنیم. این موقعیت بسیار خوبی بود. باختن به این شکل واقعا بدشانسی است. 

باید بدانیم که حق ناراحتی و حق افت کردن نداریم. ما بازی برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو را در یپش داریم. شاید به یک یا دو روز نیاز داشته باشیم که بتوانیم خودمان را بازیابی کنیم. برای پیروزی برابر رئال به مادرید سفر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم