Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@05:28:39 GMT

اعتراضات ضد دولتی در فرانسه به ورسای کشیده شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۶۴۷۷

اعتراضات ضد دولتی در فرانسه به ورسای کشیده شد

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- معترضان فرانسوی در ادامه تظاهرات ضد دولتی با حضور در مقابل کاخ ورسای اعتراض خود را به سیاست های دولت امانوئل مکرون نشان دادند. تاریخ انتشار: 17:53 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۶۹۳ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ معترضان فرانسوی در محوطه بیرونی «ورسای» تجمع کردند تا بتوانند اعتراض خود را به سیاست‌های «امانوئل مکرون»، رئیس جمهور فرانسه که قرار است در این مکان حضور می‌یابد، نشان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     
معترضان فرانسوی در مقابل «ورسای» تجمع کردند تا اعتراض خود را به سیاست‌های دولت این کشور در زمان حضور «مکرون» در این مکان نشان دهند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    بیشتر بخوانید:  اوج گرفتن اعتراضات فرانسوی علیه دولت مکرون  خشونت پلیس فرانسه علیه جلیقه زرد‌ها     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  
نیرو‌های امنیتی «پاریس»، پایتخت فرانسه معترضان را در ایستگاه Chantiers متوقف کردند؛ تظاهر کنندگان پس از متوقف شدن توسط پلیس شعار‌هایی علیه دولت «مکرون» سر دادند.      
در حالی که اعتراض‌های ضد دولتی در فرانسه از نوامبر ۲۰۱۸ آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اصلاح قانون بازنشستگی موج جدیدی از اعتراض‌ها و اعتصاب‌ها را در این کشور به راه انداخت که سبب فلج شدن زندگی در شهر‌های مختلف این کشور به ویژه در حوزه حمل و نقل شده است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرانسه فرانسه امانوئل مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین نظامی صهیونیست را در فرانسه به دادگاه کشاندند

یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، سازمان‌های مدافع فلسطینیان یک شهروند فرانسوی را که در ارتش اسرائیل در غزه حضور داشت به دادگاه کشاندند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد، یک شهروند فرانسوی که تابعیت مضاعف اسرائیل را هم دارد، و تصاویری از اقداماتش (جنایاتش) در نوار غزه را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود، توسط سازمان‌های دفاع از فلسطینیان تحت تعقیب قرار گرفت.

به اعتراف این رسانه عبری زبان، این شهروند فرانسوی که در ارتش اسرائیل خدمت می‌کرده در شماری از جنایات به وقوع پیوسته در جنگ شمشیرهای آهنین علیه فلسطینیان حضور داشته است.

براساس این گزراش، سه سازمان فرانسوی مدافع فلسطینیان در این شکیایت تاکید کردند که این نظامی فرانسویی در شکنجه شماری از فلسطینیان هم شرکت داشته و در جنگی حضور دارد که نماید نسل کشی می‌باشد.

این سازمان‌ها با استناد به تصاویر ویدیویی که این شهروند فرانسوی شخصا گرفته و یکی از نزدیکانش در فوریه گذشته در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته به شکنجه فلسطینیان اعتراف می‌کند، در این تصاویر شماری از فلسطینیان بازداشت شده نشان داده می‌شوند و دوربین به طرف یکی از فلسطینیان که دستانش از پشت بسته شده رفته و این نظامی می‌گوید: او را شکنجه کردند تا حرف بزند، کمرش را دیدید؟

در بخش دیگری از این ویدیو شمار دیگری از بازداشت شدگان فلسطینی دیده می‌شوند که با چشمان بسته روی زمین نشسته‌اند که خطاب فریاد می‌زند خفه شوید از فاحشه ها، حالا از 7 اکتبر لذت ببرید‌ای فاحشه ها.

سازمان‌های فرانسوی از دادستانی این کشور خواسته‌اندکه با توجه به دلایل محکم موجود فرد مذکور را تحت تعقیب قرار دهد.

به گفته وکیل این سازمان‌ها، او یک شهروند فرانسوی است که یونیفرم نظامی اسرائیلی این جنایات را مترکب شده است، پس او یک فرانسوی که دست به این جنایت زده است.

دادستانی فرانسه هنوز در این رابطه اظهار نظر نکرده است.

اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزهسخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد

گفتنی است شمار زیادی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی که در حال حاضر در نوار غزه مشغول جنگ هستند، مزدورانی از کشورهای مختلف می‌باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب به رخ کشیده شدن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران شد
  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • حامیان فلسطین نظامی صهیونیست را در فرانسه به دادگاه کشاندند
  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • تصاویری بی‌سابقه از اعتراضات شدید آمریکایی‌ها علیه بایدن
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان