Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه این کمیسیون با نهاد‌های مربوط درباره مداخله سفیر انگلیس در تجمعات مقابل دانشگاه امیرکبیر توضیح داد: امروز نشستی با حضور نمایندگان وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات، ستاد کل نیرو‌های مسلح، سازمان اطلاعات سپاه و دستگاه‌های مربوط برگزار و مباحث مشروحی در این موضوع مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: آنچه مسلم است اعمال فشار، محدود سازی و برخورد سختگیرانه بر این کشور است تا در این موارد در امور جمهوری اسلامی دخالت نکنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: سفیر انگلیس در انجام وظایف دیپلماتیک خود خطا داشته است؛ سفرا و دیپلمات‌ها در خانه، سفارت و خودروی دیپلماتیک شان مصونیت دیپلماتیک دارند و خارج از این سه باید بر اساس ضوابط کشور میزبان رفتار کنند.

ذوالنوری گفت: آن اجتماع که سفیر انگلیس در آن حضور یافت و هنجارشکنانه، غیرقانونی و براندازانه بوده است و حتی حضور شهروندان هم غیرقانونی به شمار می‌رفته است در نتیجه حضور سفیر انگلستان را هم امری خارج از محدوده قانون می‌دانیم.

او افزود: به همین دلیل خطای آنها محرز است و تذکره و تذکر صورت پذیرفت و برخورد‌های سخت تری هم به حول و قوه الهی خواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی در پایان یادآور شد: موضوع اخراج سفیر در کمیسیون تصمیم گیری نشد و به بعد موکول شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس سفیر انگلیس وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.
این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشورهای غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است. در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟

پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است.

تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعاهای این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.

کد خبر 846523 منبع: ایران برچسب‌ها خبر ویژه هسته‌ای - انرژی مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • رادان: برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد | حمایت مجلس از اجرای طرح نور
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • آمادگی مجلس برای برخورد با خاطیان موضوع خانه‌های خالی
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • راهکارهای برخورد با تخلفات فرهنگی در آموزش و پرورش بررسی شد
  • تذکر شدید یک نماینده مجلس به وزیر کشور درباره گشت ارشاد