Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@04:07:46 GMT

قاتل خانواده ۴نفره بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۶۵۱۱

قاتل خانواده ۴نفره بازداشت شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ سهراب شفقی با اعلام خبر بازداشت قاتل اعضای یک خانواده، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع قتل اعضای یک خانواده چهار نفره در یکی از محلات شهرستان بناب، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بناب با بیان اینکه مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل وقوع حادثه اعزام شدند، گفت: با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با تحقیقات و اقدامات به‌موقع، سریع و هوشمندانه کارآگاهان پلیس، متهم که بعد از انجام قتل به شهرستان سقز در استان کردستان متواری شده بود در کمتر از هشت ساعت با همکاری پلیس آگاهی این شهر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان بناب منتقل شد.

به گفته این مقام انتظامی، با تحقیقات به عمل آمده و اعتراف قاتل مشخص شد، متهم با مقتولان نسبت فامیلی داشته و به دلیل اختلاف خانوداگی وارد خانه خاله‌اش شده و اعضای چهار نفره این خانواده را با سلاح گرم به قتل رسانده است.

شفقی تصریح کرد: متهم پس از اعتراف به قتل با تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل پلیس بازداشت قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط پایان قاتل خانوادگی در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فردی که چند روز پیش دست به قتل همسر، مادر همسر و برادر همسرش زده بود، دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ علی کرمی دوشنبه _ بیست‌وهشتم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه بیست‌وچهارم اسفند، به‌دنبال وقوع تیراندازی منجر به قتل دریکی از محلات شهر کرمانشاه، تیمی از مأموران پلیس به‌سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد داماد خانواده در پی اختلافات خانوادگی، با حضور در منزل خانواده همسرش و استفاده از سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت آن‌ها کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این حادثه، همسر، مادر همسر و برادر همسر فرد مهاجم مورد اصابت گلوله قرارگرفته و جان خود را از دست دادند.

وی افزود: با قتل اعضای این خانواده، تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی برای شناسایی محل اختفای متهم فراری آغاز و کارآگاهان توانستند باکارهای اطلاعاتی محل اختفای این شخص را پیدا و محل را مورد محاصره قراردادند.

کرمی تصریح کرد: پس از اطلاع قاتل فراری از محاصره محل اختفای خود، با اسلحه‌ای که در اختیار داشت اقدام به خودکشی کرده و جانش را از دست داد.

وی در پایان از انتقال جسد این فرد به پزشکی قانونی برای سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 737372

دیگر خبرها

  • خط پایان قاتل خانوادگی در کرمانشاه
  • بازداشت ۵ سارق خشن تهران
  • بازداشت ۵ سارق خشن در تهران
  • دستگیری جگرفروش قاتل در لواسان/بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو
  • مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد
  • بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران
  • عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران بازداشت شد
  • خودزنی برای فرار از دست پلیس؛ دستگیری قاتل در خواب سنگین
  • پزشک قلابی در شهر ری به دام افتاد
  • دستگیری قاتل در خواب سنگین/ او برای فرار از دست پلیس، خودزنی کرده بود