Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان با اشاره به استقبال خوب اصحاب رسانه از این جشنواره گفت: ۸۵۴ اثر در قالب چند رسانه‌ای و مکتوب و خبری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمد رعیت ظهر امروز در اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای رسانه‌ای ابوذر استان گلستان اظهارداشت: فرآیند برگزاری این  جشنواره از 17 شهریورماه و با رونمایی از پوستر و انتشار فراخوان آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشارکت بیش از 30 رسانه فعال استانی افزود: در این دوره از جشنواره 85 نفر از اهالی رسانه 854 اثر را در قالب‌های چندرسانه‌ای و بخش خبری و مکتوب به دبیرخانه ارسال کردند.

براساس این گزارش در بخش چند رسانه‌ای و در قالب گزارش خبری امیرمسعود رایجی از پایگاه خبری گلستان 24 مقام نخست، خاطره تیموری از صداوسیما رتبه دوم و میرحماد سیدرحمانی و سیدرمضان حسینی از خبرگزاری صداوسیما به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

گلستان| جشنواره ابوذر به‌دنبال تربیت و پرورش خبرنگاران بصیر و روشنگر است جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان جنوبی برگزار می‌شوداختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر 29 دی‌ماه در گلستان برگزار می‌شوددر بخش مستند نیز مقام نخست به مستند « چشم‌هایش» اثر زهرا ایران‌نژاد رسید. در این بخش هیئت داوران هیچ اثری را حائز رتبه دوم ندانست و عباس بهرامی و حسین حضوری به ترتیب از صداوسیما و پایگاه خبری گلستان ما، به مقام سوم مشترک رسیدند.

مقام نخست در بخش عکس خبری نیز به علی قزلسفلو از خبرگزاری ایرنا داده شد. همچنین فائزه کابلی از باشگاه خبرنگاران جوان و محسن عسکری از خبرگزاری شبستان مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش نماهنگ علیرضا کلانتری از صداوسیما، مصطفی کیا از پایگاه خبری گلستان ما و محمد اکبری نودیجه از پایگاه خبری گلستان 24 به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در قالب پادکست نیز عبدالمطلب ممشلی از صداوسیما شایسته تقدیر شد. در این بخش هیئت داوران هیچ اثری را حائز رتبه ندانست. در بخش اینفوگرافی حسین پاسندی و در بخش موشن‌گرافی نیز رامین روشنی شایسته تقدیر شناخته شدند. در این بخش‌ها نیز هیئت داوران هیچ اثری را حائز رتبه ندانست.

مقام نخست گزارش به میثم محسنی از خبرگزاری ایرنا، رتبه دوم به وحید عرب احمدی از خبرگزاری تسنیم و مقام سوم نیز به ام لیلا هاشمی از پایگاه خبری دانشجو سلام رسید.

در بخش تیتر سمیه مرادقلی از هفته نامه سرزمین جم رتبه سوم را کسب کرد. در این بخش هیئت داوران هیچ اثری را حائز رتبه‌های اول و دوم ندانست.

در بخش خبر نیز وحید عرب احمدی از خبرگزاری تسنیم و علی اصغر تیموریان از خبرگزاری ایرنا مقام سوم مشترک را کسب کردند. در این بخش رقیه بشارت‌نیا از هفته نامه پژواک سخن شایسته تقدیر شناخته شد. در بخش خبر هیچ اثری حائز رتبه اول و دوم نشد.

همچنین در بخش مصاحبه با رأی هیئت داوران هیچ اثری حائز رتبه اول و دوم نشد اما مقام سوم به سونا جرجانی از هفته نامه اقتصاد گلستان رسید. در این بخش اعظم محبی از خبرگزاری مهر و فاطمه رایجی از خبرگزاری فارس شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش سرمقاله و یادداشت نیز مقام‌های اول تا سوم به ترتیب به وحید حاج سعیدی، حمیدرضا فرشیدنیا، ام لیلا هاشمی رسید و محمد دیلم کتولی نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش ویژه این جشنواره نیز علی قاسمعلی از خبرگزاری ایرنا به عنوان خبرنگار برگزیده و محمدحسین مردانی نوکنده و فاطمه مجنی پور نیز شایسته تقدیر شدند.

همچنین در این جشنواره از حسن بیارجمندی، محمد دیلم کتولی، محمد خادملو، غلامرضا خارکوهی، علی منصوری رضی و سیدمهدی حسینی نیز تقدیر ویژه به عمل آمد.

انتهای پیام/582/ ع

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی برترین ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، نماینده ولی فقیه در مراسم پایانی نهمین جشنواره ابوذر گفت :مستند‌های که با استفاده از شیوه‌های نو ساخته شده است و حاوی نوآوری هستند مخاطب را جذب می‌کند به گونه‌ای چند مرتبه هم دیده می‌شود و بیننده از تماشای آن خسته نخواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان هم در این مراسم گفت ۵۳۰ اثر در بازه زمانی مشخص شده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که توسط داوران برترین‌ها مشخص شدند.

رشیدی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد رقابت سالم برای شناسایی ظرفیت‌های رسانه‌ای استان و جریان‌سازی رسانه‌ای با محوریت امیدآفرینی اعلام کرد و گفت مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها امیدآفرینی است.

در پایان این مراسم از صاحبان آثار برتر تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره ابوذر در کرمانشاه معرفی شدند
  • اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه برگزار شد
  • جوایز بخش مصاحبه و یادداشت جشنواره رسانه‌ای ابوذر به مهر رسید
  • پایان نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی برترین ها
  • نفرات برتر نهمین دوره جشنواره ابوذر در کردستان معرفی شدند
  • درخشش خبرنگاران مهر در جشنواره ابوذر کردستان
  • خبرنگار تسنیم کردستان رتبه برتر جشنواره ابوذر را کسب کرد
  • اختتامیه جشنواره ابوذر آذربایجان‌غربی؛ اواخر فروردین
  • نوگرایی مهمترین نیاز رسانه در کردستان است
  • اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای گمبرون شهر برگزار شد