Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی اصغر نادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بر اساس این مصوبه و در راستای افزایش اثربخشی تسهیلات خرید مسکن نسبت به ارزش املاک مسکونی و تسهیل در شرایط خانه‌دار شدن مردم در شهرهای مختلف کشور، سقف تسهیلات از محل اوراق مسکن افزایش پیدا کرد.

وی افزود: سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول ۸۰۰ میلیون ریال  و در سایر شهرهای خوزستان ۶۰۰ میلیون ریال  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین تسهیلات زوج‌ها نیز در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول یک هزار و ۶۰۰ میلیون ریال  و سایر شهرهای خوزستان یک هزار و ۲۰۰ میلیون ریال است.

مدیرشعب بانک مسکن خوزستان ادامه داد: سقف‌ جدید تسهیلات اوراق مسکن به واحدهای مسکونی با حداکثر قدمت ۲۵ سال ساخت تعلق می‌گیرد اما در املاک با قدمت بیش از ۲۵ سال ساخت و حداکثر تا ۳۰ سال، سقف تسهیلات در در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول۶۰۰ میلیون ریال  و سایر شهرهای خوزستان ۴۰۰ میلیون ریال  و در تسهیلات زوج‌ها نیز در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول یک هزار و ۲۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرهای خوزستان ۸۰۰ میلیون ریال است.

نادری، درباره بخش دیگری از مصوبه شورای پول و اعتبار گفت: همچنین سقف تسهیلات جعاله تعمیر یا تکمیل هر واحد مسکونی از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن،۴۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

وی درباره روشن شدن وضعیت درخواست‌هایی که در روزها و هفته های گذشته و قبل از اجرای بخشنامه سقف‌های جدید تسهیلات اوراق مسکن، برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک مسکن مراجعه کرده اند هم بیان کرد:چنانچه مشتری تقاضای استفاده از تسهیلات اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن طبق ضوابط و با سقف‌های تسهیلاتی قبلی ( ۵۰۰ و ۴۰۰ میلیون ریال در تسهیلات انفرادی و ۸۰۰ و ۶۰۰ میلیون ریال در تسهیلات زوج‌ها) و همزمان ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده را داشته باشد، با آن درخواست موافقت خواهد شد و اجرای آن مانعی ندارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانک مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانک مسکن تسهیلات بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،عباس حسینی از ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون،  قرارداد تسهیلاتی نزدیک به ۴۵٠ هزار واحد مسکونی با صرف یک میلیون و ٨٠۶ هزار و ٢٢٨ میلیارد ریال توسط بانک مسکن منعقد شده است.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: پارسال سقف تسهیلات ساخت مسکن بانک برای هر واحد در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت ٧۵٠ میلیون تومان، سایر مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۶۵٠ میلیون تومان و سایر شهرها ۶٠٠ میلیون تومان بوده است.
وی، سیاست‌های اعتباری بانک را در حمایت از به‌کارگیری فناوری‌های نوین ساخت‌وساز و حمایت از سازندگان حرفه‌ای برای ساخت مسکن باکیفیت و استاندارد با تاکید بر معماری اصیل ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت: سقف تسهیلات در سال جاری به سازندگانی که از روش‌های نوین ساخت و فناوری استفاده می‌کنند در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت، مراکز استان‌ها و سایر شهرها به ترتیب یک میلیارد تومان، ٩٠٠ و ٨٠٠ میلیون تومان تعیین شده است که به مرور و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود.
حسینی ادامه داد: حمایت از دانش‌بنیان‌ها برای ساخت‌وساز بر پایه روش‌های نوین باعث شده است که در سال ١۴٠٣، پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی احداثی در قالب صنعتی سازی، ساختمان‌های سبز و واحدهای احداثی با استفاده از مصادیق کاهش مصرف انرژی در اولویت قرار گیرند و مشوق‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است.
برای حمایت از معماری ایرانی- اسلامی، واحدهای مسکونی احداثی در چارچوب معماری ایرانی –اسلامی همانند واحدهای احداثی بر پایه روش‌های نوین دارای مشوق‌های تسهیلاتی هستند.

دیگر خبرها

  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی