Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:08:21 GMT

ایران برای حضور در لیگ قهرمانان تضمین می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۶۵۹۷

ایران برای حضور در لیگ قهرمانان تضمین می‌خواهد

نمایندگان چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان، با توجه به اعلام کنفدراسیون آسیا، به دنبال دریافت تضمین لازم برای انجام دیدارهای برگشت در خانه هستند.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انجام دیدارهای نمایندگان ایران در کشور ثالث، اکنون بحث نهایی در این خصوص طی جلسات اخیر در شرایطی دنبال شده که نمایندگان این چهار تیم در آخرین بحث خود به دنبال دریافت تضمین لازم برای میزبانی دیدارهای برگشت مرحله گروهی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق آخرین صحبت‌هایی که صورت گرفته، دیدارهای مرحله پلی آف در کشور ثالث انجام خواهد شد و دو نماینده ایران در این مرحله (استقلال و شهرخودرو)، باید در کشور دیگری میزبان رقبای خود باشند. در ادامه نیز نمایندگان ایران در مرحله گروهی دیدارهای دور رفت خود را در خانه حریفان برگزار خواهند کرد و در بازی برگشت میزبان رقبا خواهند بود.

 

موضوعی که در جلسه امروز میان مدیرعاملان و نمایندگان چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان مورد بررسی قرار گرفت. نمایندگان این چهار تیم خواهان دریافت تضمین لازم در زمینه انجام میزبانی بازی‌های برگشت شده‌اند. موضوعی که اکنون مورد بررسی قرار گرفته و آنها نمی‌خواهند در صورت حضور در این رقابت‌ها در مرحله برگشت نیز با همان رای قبلی، در کشور ثالث، میزبانی رقبا را عهده‌دار باشند.

 

ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم گفت‌وگوها و دیدارهای ایران و اروپا برای لغو تحریم‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، در گفتگوی تلفنی امروز (دوشنبه ۶ فروردین) حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و جوزف بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی، آخرین وضعیت موضوعات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی و مناسبات ایران و اتحادیه اروپا مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

طرفین در این گفتگو به اهمیت تداوم گفتگو میان جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروپا و تداوم تماس‌ها و دیدارها برای لغو تحریم‌ها تاکید کردند.

نتانیاهو، پرونده غزه و حتی منافع ملی آمریکا را گروگان منافع شخصی خود گرفته است

امیرعبداللهیان در این تماس با اشاره به وضعیت جاری در غزه و دریافت گزارش‌های تکان دهنده از اعدام فلسطینیان در بیمارستان شفا و قتل‌عام زنان و کودکان از سوی ارتش اشغالگر صهیونیستی اظهار داشت: متأسفانه نتانیاهو، پرونده غزه و حتی منافع ملی آمریکا را گروگان منافع شخصی خود گرفته است.

وی افزود: تداوم بحران انسانی و گرسنه نگاه داشتن مردم غزه از سوی رژیم اسرائیل، وضعیت غزه را به «بحران واقعی قرن» تبدیل کرده است.

استانداردهای دوگانه و متناقض غرب در قبال فلسطین و اوکراین

امیرعبداللهیان از دیدگاه بورل مبنی بر ضرورت توقف جنگ و ارسال کمک‌های انسانی فوری به غزه قدردانی کرد و با یادآوری مسئولیت جامعه جهانی و اتحادیه اروپا در موضوع فلسطین گفت: زمان آن رسیده است که تدابیر تنبیهی علیه رژیم اسرائیل اتخاذ شده و یک گروه تحقیق بین‌المللی در خصوص جنایات این رژیم از جمله در جنایات ترکیبی در بیمارستان شفای غزه تشکیل شود.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در ادامه، ضمن اشاره به تلاش‌های دیپلماتیک جوزف بورل برای کمک به پایان بحران غزه، از استانداردهای دوگانه و متناقض غرب در قبال فلسطین و اوکراین انتقاد کرد.

وی تداوم ارسال سلاح از سوی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی در غزه را در کنار ارسال نمایشی کمک‌های انسانی، نمونه‌ای از این رویکرد متناقض برشمرد.

ایران مصمم به تداوم همکاری سازنده با آژانس انرژی اتمی است

وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا موضعی روشن در موضوعات منطقه‌ای داشته و به صراحت گفته‌ایم توسل به جنگ راه‌حل نیست.

امیرعبداللهیان تکرار ادعاها در مورد ارسال سلاح ایرانی برای استفاده علیه اوکراین را داستان‌سرایی و ادعایی کسل‌کننده و فاقد پایه و اساس خواند.

وی با اشاره به مذاکرات و تماس‌های مستمر مو را و باقری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مصمم به تداوم همکاری سازنده با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و متقابلاً انتظار جدی دارد طرف‌های غربی در قبال تعهدات خود در موضوع مذاکرات هسته‌ای و رفع تحریم‌ها کاملاً پایبند باشند.

ضرورت تداوم پیگیری گفت‌وگوهای هسته‌ای و رفع تحریم‌ها

جوزف بورل نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی نیز در این گفتگو، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو را به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفت.

بورل با بیان اینکه به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای همچنان از اولویت‌های اتحادیه اروپاست، بر ضرورت تداوم پیگیری گفتگوهای هسته‌ای و رفع تحریم‌ها تاکید کرد.

وی در موضوع فلسطین، برنامه اتحادیه اروپا را تداوم ارسال کمک‌های انسانی به غزه و حمایت از اقدامات «آنروا»، حمایت از تلاش‌های سازمان ملل متحد و دبیرکل آن برای دستیابی به آتش بس دائمی و همکاری با مقامات تشکیلات خودگردان فلسطینی عنوان کرد و ضمن ابراز مخالفت مجدد با حمله اسرائیل به رفح، از سیاست این رژیم در گرسنگی دادن به غیر نظامیان انتقاد کرد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به نقش و جایگاه مهم ایران در منطقه، خواستار تداوم تلاش‌ها برای کاهش تنش‌ها در منطقه شد.

در این گفتگو برخی موضوعات مورد علاقه از جمله کنسولی نیز مورد توجه قرار گرفت.

کد خبر 6062421

دیگر خبرها

  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • نماینده اصفهان: فرونشست به مرحله خطرناکی رسیده/ اگر چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • ایران چهل سال از مهاجرین افغان به خوبی میزبانی کرد
  • تداوم گفت‌وگوها و دیدارهای ایران و اروپا برای لغو تحریم‌ها