Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مهریز با اشاره به خطبه های رهبری در نماز جمعه تهران، گفت: محور خطبه های امام خامنه ای مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی دشمنان اسلام بود و مقاومت رمز پیروزی و پیشرفت است.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در گفتگو با خبرنگار فارس در مهریز با محکوم کردن جسارت های عناصر ضد انقلاب پس از تشییع پیکر شهدای مقاومت گفت: این عناصر شکست خورده و عصبانی از حضور میلیونی ملت شریف ایران در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت، با اقدامات ساختارشکنانه به اعتقادات مردم دهن کجی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مهریز حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را به خانواده های داغدار جانباختگان تسلیت گفت و افزود: 41 سال نیروهای سپاه پیشمرگ مردم بوده اند و در طول این سال ها همواره امنیت کشور را فراهم کرده اند و دلیل این عقده گشایی های ضد انقلاب علیه سپاه واضح و روشن است.

وی ادامه داد: در سقوط هواپیمای اوکراینی ابهاماتی وجود دارد و هنوز علت حادثه روشن نیست اما آشوب های اخیر عده ای قلیل با پشتیبانی سفیر خبیث انلگیس نه به خاطر جانباختگان حادثه که برای براندازی صورت گرفت. این افراد فریب خورده پس از اینکه فرمانده هوافضای سپاه مسئولیت سقوط هواپیما را به عهده گرفت، آن گاه شمع روشن کردند و به موج سواری مذبوحانه بر این حادثه تلخ پرداختند.

محی الدینی اظهار کرد: امیدوار هستیم با پیگیری و بررسی دستگاه قضا، علت سقوط هواپیما و مسائل پشت پرده برای ملت ایران مشخص شود و سفیر انگلیس هم که در ناآرامی های اخیر حضور فعالی داشته است و در طول این سال ها دسیسه چینی و فتنه گری آن ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها ثابت شده است اخراج شود.

امام جمعه مهریز هم چنین خطبه های مهم مقام معظم رهبری در نماز جمعه این هفته تهران را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب خطبه های خود را با محوریت مقاومت بیان کردند و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی دشمنان اسلام را رمز پیروزی و پیشرفت معرفی کردند.

وی تصریح کرد: دشمن داخلی پس از تشییع تاریخی و خیره کننده شهدای مقاومت اقدام به مسموم کردن فضای جامعه کرد تا با جوسازی علیه حاج قاسم سلیمانی و سپاه پاسداران، آن تشییع غرورآمیز که از ایام الله بود به فراموشی سپرده شود اما حضور میلیونی مردم در نماز جمعه تهران، تجدید بیعت با ولایت بود.  

انتهای پیام/90028

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه مهریز مقاومت هواپیمای اوکراینی تشییع پیکر شهدای مقاومت ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ اثر به مرحله نهایی رویداد «بازی‌آرا» راه‌ یافتند

با ارسال ۵۴ اثر به دبیرخانه رویداد «بازی‌آرا»، نهایتا ۲۰ تیم یا اثر به این رویداد راه یافتند.

به گزارش ایسنا، تا تاریخ ۲۲ اسفند ماه، ۵۴ اثر شامل بازی کامل، بازی در حال ساخت و طرح بازی در دبیرخانه «بازی‌آرا» ثبت شد که اسامی ۲۰ تیم و بازی برگزیده به شرح ذیل به ترتیب امتیاز است:

- بازی "روشنا (Enlight)" ذیل محور قرآن و عترت

- بازی "اینجا بهشت است" ذیل محور مقاومت

- بازی "آقا/خانم وزیر" ذیل محور امید و پیشرفت

- بازی "مزرعه زیبا" ذیل محور خانواده هویت ایرانی اسلامی

- بازی "رییس جمهور" ذیل محور امید و پیشرفت

- بازی "موکب (پیربابا ۲)" ذیل محور قرآن و عترت - هویت ایرانی اسلامی

- بازی "آدان" ذیل محور هویت ایرانی اسلامی و امید و پیشرفت

- بازی "اکرام" ذیل محور مقاومت

- بازی "آخرین محافظ" ذیل محور قرآن و عترت

- بازی "راهرو" ذیل محور امید و پیشرفت

- بازی "منادی امید" ذیل محور مقاومت

- بازی "خیر و شر (هفت وادی)" ذیل محور هویت ایرانی اسلامی

- بازی "عملیات ۳۶۰" ذیل محور مقاومت - امید و پیشرفت

- بازی "شهر خون" ذیل محور خانواده – مقاومت

- بازی "سارا (Sara)" ذیل محور زن و خانواده – مقاومت

- بازی "Found Your Self" ذیل محور خانواده

- بازی "واحه" ذیل محور مقاومت

- بازی "داستان مزرعه" ذیل محور خانواده - هویت ایرانی اسلامی

- بازی "طوفان الاقصی" ذیل محور مقاومت غزه

- بازی "داتا" ذیل محور هویت ایرانی اسلامی

بنابر اعلام روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای آثار دریافتی در هفت محور «محتوایی»، «فنی و برنامه نویسی»، «هنری»، «طراحی بازی»، «ارائه»، «بازاریابی»، «مدیریت تولید» مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند.

۲۰ تیم برگزیده ضمن بهره‌گیری از رهیاری‌های کارشناسان رویداد «بازی‌آرا»، به میزان اعمال اصلاحات و براساس نظر رهیاران، تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال حمایت نقدی از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای دریافت خواهند کرد و سپس وارد رویداد سه روزه‌ اختتامیه می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۰ اثر به مرحله نهایی رویداد «بازی‌آرا» راه‌ یافتند
  • (ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • حادثه‌ای دیگر برای بوئینگ آمریکا
  • قهرمان ۳ دوره سوار کاری المپیک، پاریس را از دست می‌دهد
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف از جاده خودروی سواری در آبادان
  • تصادف یک کامیون با ۲ خودرو در کمربندی شیراز
  • واژگونی خودروی سواری با یک کشته و سه مجروح در اهر
  • واژگونی خونین پژو با یک کشته و ۳ مجروح در اهر
  • واژگونی پژو در اهر یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • عکس| چاه فاضلاب یک پارکینگ، تیبا را بلعید