Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:40:06 GMT

ستون پرسپولیس این‌بار در کنار یحیی (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۶۶۰۸

پرافتخارترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر، اینبار با یحیی گل محمدی به دنبال تکمیل کلکسیون افتخارات خود است.

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی که با دستیابی به هفت عنوان قهرمانی در لیگ برتر، رکورد دار و پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر محسوب می‌شود، اکنون در شروع نیم فصل دوم امیدوار است با یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان نیز به موفقیت دیگری دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاپیتان محبوب سرخپوشان که در دوره گابریل کالدرون نیز توانست بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به ترکیب اصلی بازگردد، نیم فصل را با صدرنشینی به پایان رساند تا امیدواری برای تکرار قهرمانی آنها بیشتر شود. سیدجلال حسینی که در دوران حضورش در پرسپولیس تجربه همکاری با علی دایی، برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون را در کارنامه دارد، اکنون با یحیی گل‌محمدی تجربه جدیدی را آغاز خواهد کرد. مدافع باتجربه و رهبر خط دفاعی سرخپوشان که اولین تجربه همکاری خود با سرخپوشان را دنبال می‌کند، باید دید با سرمربی جدید به چه نتایجی دست خواهد یافت.

 

 

 

پرسپولیس تهران سید جلال حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

با قهرمانی سال گذشته پرسپولیس در جام حذفی که موفق شد در فینال استقلال را شکست دهد تعداد قهرمانی‌های این تیم در رقابت‌های فوق به هفت برسد.

پیش از آن استقلال با هفت عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها پرافتخارترین تیم جام حذفی بود، اما پرسپولیس با قهرمانی فصل قبل تعداد جام‌هایش در رقابت‌های حذفی را به ۷ برساند و با عناوین قهرمانی رقیب دیرینه‌اش برابری کرد.

حالا و با حذف استقلال از رقابت‌های جام حذفی فصل جاری و باقی ماندن پرسپولیس در جدول این رقابت‌ها سرخ‌ها شانس این را خواهند داشت که به هشتمین عنوان قهرمانی خود در جام حذفی فکر کنند که در صورت رسیدن به این عنوان، همزمان با در اختیار داشتن عنوان پرافتخارترین تیم لیگ سراسری و لیگ برتر می‌توانند در این جام نیز بدون شریک عنوان پرافتخارترین را داشته باشند. البته پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کار بسیار سختی برای عبور از تیم آلومینیوم اراک دارد و برای رسیدن به جام قهرمانی باید چهار حریف دشوار را از پیش رو بردارد.

از بین قهرمان‌های جام حذفی در سال‌های گذشته همچنان تیم‌های سپاهان، ذوب آهن، تراکتور، ملوان و فجرسپاسی در جدول این رقابت‌ها باقی‌مانده‌اند که در مرحله یک هشتم نهایی یکی از بین تراکتور و ذوب‌آهن حذف خواهد شد. بعد از پرسپولیس و استقلال که هفت بار قهرمان جام حذفی شده‌اند سپاهان با چهار عنوان قهرمانی در رده دوم پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها قرار دارد.

البته تعداد فینال‌هایی که استقلال در آن‌ها حضور داشته به مراتب بیشتر از پرسپولیس است، اما در رقابت‌های حذفی مقام نایب قهرمانی وجود ندارد و برای مقایسه پرافتخارترین تیم‌ها تنها مقام قهرمانی و جام به حساب می‌آید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال