Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم تبدیل به یکی از گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال ایران شده است. تاریخ انتشار: 18:06 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۷۷۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، چند روزی است که بحث انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران دوباره داغ شده و هر روز اخبار ضدونقیضی در این خصوص به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان امروز (دوشنبه) اعلام شد که علی دایی با مسئولان فدراسیون فوتبال برای هدایت این تیم به توافق نهایی رسیده و ممکن است تا ۲۴ ساعت آینده به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب و معرفی شود.

با این حال، اما دایی که ساعاتی پس از انتشار این خبر در فدراسیون حضور یافته بود رسما اعلام کرد مذاکره‌ای برای هدایت تیم ملی با مسئولان نداشته و برای حضور در کمیته استیناف به فدراسیون آمده است. این صحبت‌ها در شرایطی مطرح شد که به نظر می‌رسد حتما مذاکره‌ای با دایی صورت گرفته چراکه مسئولان فدراسیون بار‌ها صراحتا اعلام کرده‌اند که دایی جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی است. غیر از علی دایی، امیر قلعه‌نویی هم که در حال حاضر هدایت تیم سپاهان را برعهده دارد، جزو گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی فوتبال به شمار می‌رود.

با این حال از راهرو‌های فدراسیون فوتبال شنیده می‌شود مسئولان در حال گرفتن استعلام برای عقد قرارداد با دراگان اسکوچیچ هستند تا وی را سرمربی تیم ملی ایران کنند. اسکوچیچ از ابتدای لیگ نوزدهم هدایت تیم صنعت نفت آبادان را برعهده داشته است. او موفق شد با صنعت نفت خود و تیمش را به عنوان یکی از پدیده‌های لیگ معرفی کند. این تیم با هدایت اسکوچیچ در پایان نیم‌فصل موفق شد در رتبه چهارم قرار بگیرد. البته همچنان مسئلان فدراسیون فوتبال برای انتخاب بین اسکوچیچ و دایی و شاید هم قلعه نویی مردد هستند و به نظر می‌رسد نظر مسئولان باشگاه صنعت نفت نیز چندان به انتخاب سرمربی تیم ملی بی ارتباط نباشد. 

اسکوچیچ همچنین سابقه حضور در تیم هایی، چون رییکا کرواسی، اینتربلوک لیوبلیانا، العربی کویت، النصر عربستان، ملوان، فولاد خوزستان و رایکا (خونه‌به‌خونه) را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی از زبان علوی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران علی دایی امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ترکمنستان؛ اندیشه‌های قلعه‌نویی برای صعود

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، در عشق آباد میهمان تیم ملی فوتبال ترکمنستان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در عشق آباد میهمان تیم ملی ترکمنستان است.

بازی رفت دو تیم با برتری پنج بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی در ورزشگاه آزادی به پایان رسید.

تیم ملی ایران با ازبکستان، هنگ‌کنگ و ترکمنستان در گروه E مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ همگروه است که در نخستین بازی مقابل هنگ‌کنگ به برتری چهار بر صفر رسید و سپس در تاشکند مقابل ازبکستان به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ترکمنستان؛ اندیشه‌های قلعه‌نویی برای صعود

ترکمنستان هم این رقابت‌ها را با شکست ۳ بر یک مقابل ازبکستان آغاز کرد و در دومین دیدار خود موفق به کسب تساوی ۲ بر ۲ در خانه هنگ‌کنگ شد. در حال حاضر ترکمنستان با یک امتیاز در رتبه چهارم گروه قرار دارد و تیم ملی فوتبال ایران با هفت امتیاز صدرنشین است. یوز‌ها با برتری در این دیدار صعودشان به مرحله بعدی را قطعی می‌کنند.

لیست تیم ملی فوتبال ایران برای تقابل با ترکمنستان با تغییرات زیادی نسبت به جام ملت‌های آسیا روبرو است. جایی که وعده امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای جوان‌گرایی محقق شد و بازیکنان بااستعداد و جوان لیگ برتر برای اولین‌بار به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند و جای بازیکنان پا به سن گذاشته را گرفتند.

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ترکمنستان؛ اندیشه‌های قلعه‌نویی برای صعود.

اما با توجه به اینکه مشخص بود ترکمنستان حریف سرسختی نیست، کادرفنی در دیدار رفت ریسک نکرد و باز هم به بازیکنان جوان به غیر صالح حردانی و امین حزباوی که به دلیل محرومیت شجاع خلیل زاده به ناچار در ترکیب اصلی بازی نداد. محمدرضا آزادی، الهیار صیادمنش و سامان فلاح نیز به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شدند.

به نظر می‌رسد قلعه نویی برای این دیدار نیز قصد ندارد از ابتدا به بازیکنان جوان میدان بدهد.

تیم ملی برای این دیدار ۵ بازیکن را در اختیار ندارد. سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت، مهدی ترابی به دلیل سرماخوردگی و آرشا شکوری و مهدی لیموچی نیز نتوانستند مجوز خروج از کشور را کسب کنند.

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ترکمنستان؛ اندیشه‌های قلعه‌نویی برای صعود

نسبت به بازی رفت تیم ملی چند تغییر دارد که بیشتر این تغییرات در خط دفاعی صورت می‌گیرد، رامین رضاییان در جناح راست خط دفاعی جایگزین صالح حردانی می‌شود، ابوالفضل جلالی در سمت چپ خط دفاعی جایگزین میلاد محمدی می‌شود، شجاع خلیل زاده نیز در قلب خط دفاعی جایگزین امین حزباوی می‌شود.

در خط حمله نیز مهدی قایدی به جلی سردار آزمون در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و مهدی طاری یک خط جلوتر در نوک خط حمله به میدان می‌رود.

با این تفاسیر ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال مقابل ترکمنستان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علی قلی زاده، مهدی قایدی، محمد محبی و مهدی طارمی.

دیگر خبرها

  • گزارش داغ کیکر؛ احتمال همکاری بایرن مونیخ و رالف رانگنیک
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ترکمنستان؛ اندیشه‌های قلعه‌نویی برای صعود
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان
  • اظهارات عجیب و جالب قلعه‌نویی قبل از دیدار با ترکمنستان