Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه مهریز با اشاره به خطبه‌های رهبری در نماز جمعه تهران، گفت: محور خطبه‌های امام خامنه‌ای مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان اسلام بود و مقاومت رمز پیروزی و پیشرفت است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در گفتگو با خبرنگار فارس در مهریز با محکوم کردن جسارت‌های عناصر ضدانقلاب پس از تشییع پیکر شهدای مقاومت گفت: این عناصر شکست‌خورده و عصبانی از حضور میلیونی ملت شریف ایران در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت، با اقدامات ساختارشکنانِ به اعتقادات مردم دهن‌کجی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه مهریز حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را به خانواده‌های داغدار جان‌باختگان تسلیت گفت و افزود: 41 سال نیروهای سپاه پیش‌مرگ مردم بوده‌اند و در طول این سال‌ها همواره امنیت کشور را فراهم کرده‌اند و دلیل این عقده‌گشایی‌های ضدانقلاب علیه سپاه واضح و روشن است.

وی ادامه داد: در سقوط هواپیمای اوکراینی ابهاماتی وجود دارد و هنوز علت حادثه روشن نیست اما آشوب‌های اخیر عده‌ای قلیل با پشتیبانی سفیر خبیث انگلیس نه به خاطر جان‌باختگان حادثه که برای براندازی صورت گرفت. این افراد فریب‌خورده پس‌ازاینکه فرمانده هوافضای سپاه مسئولیت سقوط هواپیما را به عهده گرفت، آنگاه شمع روشن کردند و به موج‌سواری مذبوحانه بر این حادثه تلخ پرداختند.

محی‌الدینی اظهار کرد: امیدوار هستیم با پیگیری و بررسی دستگاه قضا، علت سقوط هواپیما و مسائل پشت پرده برای ملت ایران مشخص شود و سفیر انگلیس هم که در ناآرامی‌های اخیر حضور فعالی داشته است و در طول این سال‌ها دسیسه‌چینی و فتنه‌گری آن‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها ثابت‌شده است اخراج شود.

امام‌جمعه مهریز هم‌چنین خطبه‌های مهم مقام معظم رهبری در نماز جمعه این هفته تهران را مورداشاره قرارداد و تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب خطبه‌های خود را با محوریت مقاومت بیان کردند و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان اسلام را رمز پیروزی و پیشرفت معرفی کردند.

وی تصریح کرد: دشمن داخلی پس از تشییع تاریخی و خیره‌کننده شهدای مقاومت اقدام به مسموم کردن فضای جامعه کرد تا با جوسازی علیه حاج قاسم سلیمانی و سپاه پاسداران، آن تشییع غرورآمیز که از ایام‌الله بود به فراموشی سپرده شود اما حضور میلیونی مردم در نماز جمعه تهران، تجدید بیعت با ولایت بود.  

انتهای پیام/90028

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه مهریز مقاومت هواپیمای اوکراینی تشییع پیکر شهدای مقاومت ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند

سرهنگ رضایی گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند. 
 
وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی و لغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است؛ تأکید کرد: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • تصاویری که از سقوط یک هواپیما در چین ضبط شده / مرگ همه مسافرها (فیلم)
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران